کد خبر: ۷۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 25
وزیربهداشت در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- وزیر بهداشت در پی اعلام نارضایتی روسای بیمارستان های خصوصی ومشکلات گریبانگیرآنها گفت: با مسیری که برای اصلاح تعرفه ها انتخاب کرده ایم فکر می کنم که اقبال بیشتری برای سرمایه گذاری و ساخت بیمارستان و مراکز درمانی از سوی بخش خصوصی وجوددارد.

دکتر سیدحسن هاشمی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان این خبر در پاسخ به این که آیا امکان ورشکستگی بیمارستان های خصوصی وجود دارد یا نه اظهارکرد: این صحبتی است که امکان دارد در مورد برخی از بیمارستان صادق باشد اما در مورد برخی از بیمارستان هم نه. آن گونه که ما شاهدیم تقاضای روز افزون برای سرمایه گذاری در بخش سلامت، تأسیس بیمارستان و اصرار من به همکاران عزیزم در حوزه نظارت این است که تا می توانند مقررات را سهل تر بگیرند تا این اتفاق میمون زودتر رخ دهد.

Image result for ‫بیمارستان‬‎

وی خاطرنشان کرد: بنابراین بر اساس تقاضاهای جدید می توانیم بگوییم که این چنین نیست اما امکان دارد بیمارستان هایی هم باشند که هزینه و درآمدشان هم خوانی نداشته باشد.

هاشمی یادآور شد: فکر می کنم مسیری که ما برای اصلاح تعرفه ها انتخاب کرده ایم به ویژه در مورد خدمات بیمارستانی که جزء غیر فنی یعنی غیر دستمزد است با همراهی و کمک جامعه پزشکی و دولت در آینده شاهد خواهیم بود که اقبال بیشتری برای سرمایه گذاری و ساخت بیمارستان و مراکز درمانی از سوی بخش خصوصی رخ دهد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: