کد خبر: ۷۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 08
پیام تبریک رئیس جمعیت هلال‌احمر به‌مناسبت روز خبرنگار
شفاآنلاین:جامعه>سلامت>رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این روز را به همه تلاشگران عرصه خبر تبریک گفت.

به گزارش شفا آنلاین : سید امیر محسن ضیائی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است:

«ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ» جست‌و‌جوی حقیقت، رسالتی است که بار آن را تنها انسان های شجاع، صادق و فارغ از تعلقات دنیا، یارای به دوش کشیدن دارند؛ آن هایی که نه تنها دل در گرو این جست و جو گری دارند بلکه در راه آن، گاه گرانبهاترین و شیرین ترین دارایی خود را نیز فدا می‌کنند.

روز خبرنگار؛ تجلی راستین این دلدادگی و از جان گذشتگی است. صاحبان بی ادعا اما حقیقت جوی قلم ورای الزامات و تعهدات هر حرفه دیگری برای نورتاباندن به تاریکی‌ها و زدودن گژی‌ها و ناراستی‌ها در وادی خطیر کشف و انعکاس حقیقت گام برمی‌دارند.

به ویژه خبرنگارانی که با پوشش و انعکاس اخبار مربوط به حوادث و بلایای طبیعی و انسان ساز بیش از سایر همقطاران خود، در معرض آسیب‌ها و مخاطرات حرفه خود قرار دارند. خبرنگارانی که دوشادوش امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر، در خط مقدم مواجهه با بحرانند و یاور همیشگی امدادگران.

شرافت و بزرگی این حرفه را ارج می نهم و 17 مرداد که یادآور عروج عاشقانه شهدای خبرنگار است را به همه خبرنگاران گرانقدر ایران عزیز و خصوصا همراهان همیشگی جمعیت هلال احمر  تبریک می گویم و امید دارم همچون گذشته و با باوری مستحکم تر در راه تسکین آلام بشری، خدمت به نوع بشر و ساختن دنیایی آرام  قدم بردارید.»

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: