کد خبر: ۷۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۴ - 2015July 22
شفاآنلاین:جامعه>وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی از واگذاری 32 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی کشور توسط دولت ' تدبیرو امید ' خبرداد.
به گزارش شفا آنلاین : علی ربیعی عصر چهارشنبه درآیین واگذاری 530 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان البرزدر کرج، افزود: تعداد قابل توجهی واحد مسکونی دیگر نیز تا پایان سال جاری به مددجویان زیر پوشش بهزیستی در کشور واگذارمی شود.

وی ادامه داد: تا پایان سال 95 نیز، خانواده های دارای بیش از دو فرزند معلول در کشور، بدون مسکن نخواهند ماند.

ربیعی خاطرنشان کرد: لایحه حمایت از معلولان برای اولین بار توسط دولت مورد توجه قرار گرفت و فردا پنج شنبه به امضای رییس جمهوری می رسد که درهفته آینده توسط مجلس شورای اسلامی بررسی و تصویب خواهد شد.

وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی ، تشکیل صندوق حمایت از فرصتهای شغلی و ظرفیتهای خیرین برای تامین هرچه بیشتر نیازهای معلولان را از دیگر اقدامات انجام شده دردولت تدبیر و امید برشمرد.

ربیعی افزود: برنامه های حمایتی دولت تدبیر و امید از نیازمندان و مددجویان به صورت راهبردی و بلند مدت است .

وی خاطرنشان کرد: براین اساس طرح غربالگری کودکان زیر یکسال در برنامه کاری قرار گرفته است.

وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی گفت:همچنین در طرح دیگر درصدد آن هستیم تا دردفترچه بیمه درمانی بیمه شدگان، برگه های ویژه برای آزمایش تشخیص سرطان سینه زنان و پروستات مردان اختصاص یابد.

ربیعی افزود:در برنامه ششم توسعه نیز به دنبال انجام آزمایش ژنتیک بصورت اجباری هستیم .

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از انصراف 18 هزار نفر ازساکنان کلانشهر کرج از دریافت یارانه نقدی خبرداد و گفت : باید خیر جمعی را گسترش داد و دراین بین توسعه به مفهوم پولدار شدن جامعه نیست بلکه جامعه ای که درآن همدلی باشد موفق است.

ربیعی افزود: دولت بنا را بر خیر جمعی گذاشته و به تنهایی قادر به انجام دادن بسیاری از امور نیست باید گروهها و احاد مردم با آن همسو شوند.

دراین آیین بصورت نمادین به سه تن از معلولان استان البرز کلید مسکن مهر داده شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: