کد خبر: ۶۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۲۴ تير ۱۳۹۴ - 2015July 15
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد:
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>بیمه>مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن گرامیداشت تقارن پیروزی مذاکرات هسته ای با هفته تأمین اجتماعی گفت: شیرینی پیروزی در مذاکرات هسته ای به این دلیل است که از استقامت وایستادگی ملت ایران بدست آمد.
به گزارش شفا آنلایندکتر سید تقی نوربخش  در جمع روسا و کارکنان شعبه 14 تهران، ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی به بیمه شدگان و بازنشستگان و همچنین کارکنان تأمین اجتماعی، توافق در مذاکرات هسته ای را نیز به رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهور محترم و ملت شریف ایران تبریک گفت.
وی گفت: این موفقیت به دلیل سالها ایستادگی بر روی ارزشهای انقلابی و اسلامی و حفظ و حراست از مصالح ملی بدست آمده است.
دکتر نوربخش با ابراز خرسندی از به نتیجه رسیدن مذاکرات پس از سالها رایزنی اظهار امیدواری کرد: خوشحالیم که با تدبیر دولت تدبیر و امید بعد از سال‌ها مذاکره این موضوع به نتیجه رسید و انشاء الله افق‌های جدیدی را در سطح بین المللی و اقتصادی کشور ایجاد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در یک سال اخیر مشکلات زیادی را به دلیل فشارهای تحریمی به منابع و مصارف سازمان متحمل شد، خاطر نشان کرد: با ایستادگی که صورت گرفت تعهدات سازمان حتی یک روز به تأخیر نیفتاد و شیرینی این موضوع الان همین است که دوران سخت را با ایستادگی پشت سر نهادیم و انشاء الله در آینده افق‌های جدیدی پیش روی فعالیت‌های بیمه‌ای و اقتصادی سازمان قرار خواهد گرفت.
دکتر نوربخش افزود: کار در سازمان تأمین اجتماعی یک توفیق الهی است که نصیب بندگان خوب خدا می‌شود ولی بسیار حساس است.
وی  ادامه داد: گردش مالی سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته حدود 100 هزار میلیارد تومان بوده است و بودجه سالانه سازمان برابر با حدود 30 درصد بودجه کل کشور است که طبیعتاً این منابع باید بوسیله کارکنان سراسر کشور تجهیز شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: اگر به حجم مراجعات و مخاطبین سازمان نگاه کنیم که حدود نیمی از جمعیت کشور است، متوجه می شویم که این سازمان به عنوان یک نهاد اقتصادی و اجتماعی با چه مأموریت خطیر و حجم کار بالایی توسط پرسنل خدوم روبه رو هستند.
وی با اشاره به تعداد 65 هزار نفری کارکنان این سازمان، تصریح کرد: این تعداد نیرو به اندازه یک سوم کل کشور در مباحث مالی و اجتماعی  فعالیت می‌کنند و نشان می‌دهد که چه خدمت بزرگی در سازمان انجام می‌شود.
دکتر نوربخش افزود: در این دوران سخت که به دلیل تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه بر کشور ما وجود داشت، خوشحالم بگویم کارکنان سازمان سربلند بیرون آمدند و ضمن آنکه باری بر دوش دولت نبودند و هیچ تحمیلی بر بودجه دولت نکردند، تعهدات خود را به طور کامل در مورد بیمه شدگان انجام دادند.
وی با بیان اینکه تعهد مستمری و درمان دو خدمت عمده سازمان تأمین اجتماعی است، گفت: تعهد مستمری بدون هیچ گونه تأخیری در این مدت انجام شده است و تجهیز منابع آن به خوبی انجام شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: در بخش درمان نیز با توجه به  تمام هزینه‌هایی که طرح تحول سلامت بوجود آورد و رضایتمندی که برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی و همه مردم ایجاد کرده است سازمان تأمین اجتماعی تجهیز منابع لازم را انجام داد و از طریق ارائه خدمات در شبکه درمان ملکی و خرید خدمت توانست در این کار بزرگ مشارکت کند.
دکتر نوربخش با اشاره به اینکه  تعهدات سازمان در آستانه رویکردهای جدید در عرصه های اقتصادی و سیاسی کشور به طور کامل انجام شده است، افزود: قطعاً از این به بعد سهولت کار بیشتر خواهد بود و مشکلات گذشته کاسته می شود و سطح خدمات سازمان ارتقاء می یابد.
وی با تقدیر از کارکنان سازمان تأمین اجتماعی، اظهار امیدواری کرد درآینده پیش رو، خدماتی که کارکنان سازمان در دولت تدبیر و امید انجام دادند، احصاء و به نحو شایسته ازآنان تقدیر شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: