کد خبر: ۶۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۱۸ تير ۱۳۹۴ - 2015July 09
شفاآنلاین :اجتماعی >سلامت >معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی به نمایندگی از مدیرعامل این سازمان برای عیادت از مجروحان و اقدامات لازم برای رفع مشکلات و بهبود خدمت رسانی به حادثه دیدگان شرکت ذوب‌آهن، به اصفهان رفته است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی از مجروحان حادثه ذوب آهن اصفهان عیادت کرد

به گزارش شفاآنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، عبدالرحمن تاج‌الدین همراه با مدیران تأمین اجتماعی استان اصفهان از مصدومین این حادثه عیادت کردند و در جریان روند درمان آنان و خدمات ارائه شده آنان قرار گرفتند.

تاج‌الدین ضمن طلب مغفرت برای درگذشتگان و شفای عاجل برای مصدومان این حادثه بر لزوم پیگیری کامل و خدمت رسانی مطلوب به وضعیت مصدومان و خانواده درگذشتگان تأکید کرد.

ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد امروز پنج شنبه 18 تیر ماه در اثر بروز حادثه در واحد کنورتور ذوب آهن اصفهان 3 نفر از کارگران این واحد کشته و 6 نفر نیز مجروح شدند.

3 نفر از مصودمان این حادثه به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان انتقال یافتند و 3 نفر دیگر که دچار مصدومیت جزئی شده بودند نیز در بیمارستان فولادشهر مورد مداوا قرار گرفته‌اند.

روح‌الله حاج‌حیدری، عباس حیدری هراتی و محمدکاظم طالبی کشته شدگان این حادثه هستند.

اکبر خداپرست با 70 درصد سوختگی، مجید بابایی درچه و غلامعلی خاشعی هر یک با 40 درصد سوختگی نیز مصدومان این حادثه هستند.

منصور شریفی و احمد رضا مرادی نیز پس از اعزام به بیمارستان فولادشهر مورد مداوا قرارگرفته و مرخص شده‌اند. حسین ادیبی، دیگر کارگر مصدوم این حادثه نیز در همین بیمارستان تحت درمان بوده و وضعیت او رضایت‌بخش اعلام شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: