کد خبر: ۶۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۴ - 2015July 12
متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی در گفتگو با شفا آنلاین هشدار داد:
شفا آنلاین- متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی هشدار داد: مصرف خودسرانه دارو برای درمان اختلال نعوظ عوارض جدی و شدیدی از کوری تا مرگ بدنبال دارد؛ بنابراین مصرف خودسرانه این داروها به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

دکتر سیامک فائز در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: اختلالات نعوظ یعنی این که مرد سختی لازمه را در آلت جهت برقراری یک رابطه طبیعی جنسی با مدت و کیفیت کافی را نداشته باشد.

وی به طور کلی اختلالات نعوظ ناشی از مشکلات روحی و روانی را تا 90درصد مربوط به مشکلات ارگانیک دانست و افزود: مشکلات ارگانیک به دلیل وجود اشکال در خود آلت تناسلی ایجاد می شود. مانند مشکلات در عصب های آلت و فرمان های عروقی در آلت و نشت عروقی.

به گفته وی اختلالات روحی و روانی می توانند ناشی از مشکلات در ارتباط؛عدم اعتماد به نفس،استرس، مشکلات کاری، خستگی، افسردگی و برخی داروها نیز باشند.

وی اظهار کرد: مشکلات ارگانیک می تواند ناشی از مشکلات جانبی مانند ارولوژی، دیابت، فشارخون یا داروهایی که به دلیل آنها مصرف می کنند نیز باشد.

به گفته وی لازم است در این افراد مشکلات ارگانیک بررسی شود که البته درمان های آن خاص و طول درمان هم متفاوت است. بنابراین باید تشخیص داده شود که مشکلات تا چه اندازه ناشی از موارد ارگانیک و مشکلات روحی- روانی است.

فائز بیان کرد: اختلالات جنسی در همه طیف سنی وجود دارد؛ اما مهم اینستکه بیمار خودش بخواهد و به درمان نیاز داشته باشد تا نتیجه خوبی هم بدست آید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: