کد خبر: ۶۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۴ - 2015July 05
شفاآنلاین :جامعه پزشکی >در چند هفته اخير، تعدادي از پزشکان آمريکايي متخصص طب سنتي بومي آمريکا در شرايط مشکوکي درگذشتند.
 گفتني است شماري از آنها با عوامل فدرال و بروکراسي‌هاي آن برخورد داشته‌اند. زنجيره مرگ‌هاي مشکوک دو هفته گذشته، با پيدا شدن جسد دکتر جف برداستريت درحالي‌که اثر يک گلوله در قفسه سينه او ديده مي‌شد، در رودخانه نزديک محل سکونت او شروع شد.

  پليس هم ادعا کرد که اين پزشک، خود اين گلوله را به قفسه سينه‌اش شليک کرده و اين مرگ يک خودکشي بوده است.

 اگرچه خانواده او اظهار کردند اين مرگ يک قتل بوده است. هفته گذشته اعضاي خانواده دکتر برداستريت در فضاي مجازي صفحه‌اي مردمي براي پيدا کردن پاسخ پرسش‌هاي زيادي که به يافتن دليل مرگ او منجر مي‌شود، گشودند که شامل تحقيق کاملي در خصوص احتمال وقوع يک قتل نيز بود و تنها در طي يک هفته بيش از 25 هزار دلار کمک به‌سوي اين صفحه سرازير شد. بيشتر اين کمک‌ها از سوي بيماراني بود که دکتر برداستريت با درمان‌هاي سنتي خود به آنها کمک کرده بود.

يکي ديگر از اين مرگ‌هاي زنجيره‌اي در روز پدر يعني 21 ژوئن اتفاق افتاد. در اين روز دکتر بروس هدندال در بخش ميامي ايالت فلوريدا بدون هيچ‌گونه آثاري که بتواند در مورد مرگ او توضيح بدهد، در ماشين خود مرده يافته شد. تا اين لحظه، در مورد چگونگي مرگ دکتر هدندال حتي اطلاعات و جزئيات کمتري از مرگ دکتر برداستريت در دست است.

موضوعي که اين قتل‌ها را مشکوک‌تر جلوه‌ مي‌دهد، اين است که هردو اين پزشکان با عوامل فدرال به دليل درمان‌هاي نامتعارف آنها برخورد داشته‌اند.

گفتني است که تنها چند هفته قبل از مرگ برداستريت، ماموران سازمان غذا و داروي آمريکا به دفتر او حمله کرده بود.

اگر مرگ دو پزشک که در يک رشته فعاليت مي‌کردند و در يک منطقه از يک کشور سکونت داشتند، در يک مدت‌زمان کوتاه مشابه به‌اندازه کافي مشکوک نباشد سومين مرگ آن را واقعا مشکوک مي‌کند.

دکتر ترسا سيورس که يکي ديگر از پزشکان طب طبيعي ايالت فلوريدا بود هم در اين هفته در شرايط مشکوکي فوت کرده است. اين پزشک، متخصص طب کل‌گرا هم بوده است. گفته مي‌شود، او در يکي از محله‌هاي مجلل آمريکا که جرائم ناچيزي در آن رخ مي‌دهد در پي حمله يک شخص ناشناس به قتل رسيده است.

هر يک از اين 3 پزشک افراد بسيار سالمي به شمار مي‌رفتند که هيچ‌گونه مشکلات عمده سلامتي نداشتند. گذشته از اين، انگيزه جدي و واقعي براي اينکه شخصي آنها را به قتل رسانده باشد، وجود ندارد و هيچ‌يک علائمي از افسردگي نداشته‌اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: