کد خبر: ۶۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۴ - 2015June 29
دبیر انجمن ارولوژی کشور در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- دبیر انجمن ارولوژی کشوربا ابرازتاسف از مرگ رئیس فقید انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی گفت: امیدواریم که سایرمسولان ودست اندرکاران فعال در انجمن حمایت از بیماران کلیوی راه وی را به بهترین شکل ادامه دهند.

دکتر عباسی بصیری در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: مرحوم آقای قاسمی دارای شخصیتی ویژه ومدیریتی قدرتمند و توانا بود که به نظر می آید در طول مدت مسئولیتش خوشبختانه توانست امور مربوط به بیماران نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه را در یک سازمان و سیستم ایجاد کند و بنیان انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی را با یک سیستم قابل قبول تنظیم کند.

ضمن اینکه مرحوم قاسمی ازطریق انجمن بیماران کلیوی،به بیماران و بیمارستان ها و همچنین سازمان های ارائه دهنده خدمات نیز کمک های زیادی کرد.

وی ادامه داد: در واقع مرحوم قاسمی اثر بسیار مثبتی را در این سازمان دهی داشت و به رغم افت و خیزهایی که وجود داشت این سیستم را به سامانی رساند و امید است که خداوند روحش را شاد کند و انشالله این مسیر توسط همکاران دیگرایشان نیز ادامه یابد.

این ارولوژیست تأکید کرد: آن چیزی که در شرایط کشور ما مقداری جایش خالی است سیستم دادن به مشکلات و مسائل موجود است.چراکه حل و فصل مقطعی مشکلات دوام نمی آورد و مشکلات مردم را رفع نمی کند.

حتی در نهایت به مشکلات اضافه هم خواهد کرد. زیرا افرادی که مسئولیت های موقت دارند به طور معمول راهکارهایشان اجرا می شود و بعد با مسئولیت فردی دیگر راهکارها کنار گذاشته می شود و بعد از چندین سال که می خواهند مشکل را بررسی کنند با برنامه ریزی و قوانین متعددی مواجه می شوند که طی سالیان گذشته انجام شده و بعضأ می توانند با یکدیگر نیز متضاد هم باشند.

‫مصطفی قاسمی‬‎ ile ilgili görsel sonucu


عضو هایت مدیره انجمن ارولوژی کشور افزود: حال اگر برای هر مشکلی سازمان و سیستمی برقرار شود و رسمیت داشته باشد و بتواند مقرراتی را که وضع می کند بعد از مدتی بازخورد بگیرد، مشکلات را رفع کند و بتواند سیستم را ارتقاء دهد به طور قطع می تواند در جهت خدمت رسانی به مردم و کمک به ارائه سیستم خدمات کمک کند بنابراین ما باید سیستم سازی را در کشور خیلی جدی تلقی کنیم.

رئیس انجمن اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی خاطرنشان کرد: حال آن که آقای قاسمی و انجمن حمایت از بیماران کلیوی خوشبختانه به رغم افت و خیزهایی که وجود داشت یک سیستم یک دست و یکسانی داشتند که روز به روز آن را ارتقاء دادند و جا دارد باقی مانده افرادی که در آن سیستم فعالیت می کنند به همان نگرش به کارشان ادامه دهند. و انشالله با ارتقاء سیستم خودشان و کمک گرفتن از افراد زبده و کارشناس بتوانند این سیستم را مستقر نگه دارند و اشکالات آن را رفع کنند و روز به روز خدمات بهتری نیز ارائه دهند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: