کد خبر: ۶۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۴ - 2015June 28
فوق تخصص نفرولوژی در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین: استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله گفت :پزشکان درستکار ما خیلی خیلی بیشتر از متخلفان هستند اما نمی دانم چرا بحث را سیاسی و خدشه دار می کنند زیرا پزشکی یک رشته مقدس است.

دکتر بهزاد عین اللهی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد:

 اکثریت قاطبه پزشکان تعرفه ها را رعایت می کنند به همین خاطر بهم ریخت فضای عمومی جامعه برعلیه پزشکان به هیچ عنوان سودمند نیست زیرا جامعه پزشکی با روح و روان مردم کار دارد.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد بیمار به پزشک اعتماد نداشته باشد یعنی قاطبه پزشکانی که جان مردم را نجات می دهند نیز دیده نشده اند.این درحالی است که در بیمارستان ها با تمام نواقص موجود، تعداد بی شماری خدمات برای نجات بیماران ازسوی جامعه پزشکی ارایه می شود اما کسی از آنان تشکر هم نمی کند .البته کسی هم جز خدا نمی تواند این کار را انجام دهد و با مسائل مادی هم حل نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: این که تعرفه ها غلط، پایئن یا بالاست که مجوز نمی شود افراد خلاف کنند. البته فردی که بخواهد خلاف کند با افزایش تعرفه ها هم این کار را می کند. زیرا حریص بودن از خصلت های انسان هاست، تازه کسی که خلافکار است هرچه به وی بدهند مگر سیر می شود؛

وی افزود :به طور معتقدم تعرفه ها باید درجای خود درست شوند. بیمه ها سرخط بیایند زیرا بیمه های ما اشکال دارند.زیرا زمانی که با تاخیر و فاصله طولانی پول بیمارستان ها را می دهند بالاخره آنها هم مشکل دارند که باید این مسائل نیز حل شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: