کد خبر: ۶۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 21
رئیس انجمن متخصصین بیهوشی و مراقبت های ویژه کشور درگفتگوباشفاآنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- رئیس انجمن متخصصین بیهوشی و مراقبت های ویژه کشور با اعتراض شدید از این که هنوز وزارت بهداشت پاسخ نامه 14 صفحه ای این گروه پزشکی را نداده؛ گفت:همه متخصصین بیهوشی نسبت به تعرفه ها اعتراض دارند.

دکتر محمدمهدی قیامت در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهارکرد: همه متخصصین بیهوشی نسبت به تعرفه ها اعتراض دارند زیرا در تعرفه ها دستکاری های غیرکارشناسی شده و ما اعتراضمان را در 14 صفحه خدمت وزیر بهداشت فرستاده ایم.

وی ادامه داد: به نظرمی رسد انگار به تازگی در وزارت بهداشت مشکلاتی ایجاد شده که به نامه ما رسیدگی نکرده اند اما ما پیگیر هستیم.چراکه گروه بیهوشی کشور نزدیک به 5هزار نفر پزشک دارد که به شدت به تعرفه ها اعتراض دارند و می خواستند تحصن کنند اما ما جلوی آنها را گرفتیم و در حال حاضر منتظریم که وزارتخانه اقدام کند.

معاون نظام پزشکی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: هیچ کسی به اعتراض ما جواب نداده و انگار که  آنقدر درگیر حواشی وسایرامور هستند که این کار برایشان مهم نیست. اگر خدایی نکرده بیهوشی ها اتاق های عمل را ترک کنند و فقط به بیماران اورژانسی سرویس دهند به طورقطع یک فاجعه رخ می دهد.بنابراین امیدواریم با تدابیرمسولان مربوطه هرچه سریعتردراین باره تصمیم جدی گرفته شود.

به گفته وی درحال حاضر هیچ گروه پزشکان از تعرفه های خوبی برخوردار نیست زیرا همه دستکاری شده و هر روز هم بدون نظر کارشناسی این اتفاق رخ می دهد.

وی اذعان کرد: در واقع سه یا چهار نفر در وزارتخانه نشسته اند و با تغییرات غیرکارشناسی در حال تحریک جامعه پزشکی کشور هستند. در صورتی که معتقدیم هیچ یک ازاین افراد کارشناس نیستند و حق این کار را دارند و دوره های لازم را هم ندیده اند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
0
شما دیگه خیلی .....
بیشترین نفع از طرح تحول رو که شما بیهوشی ها بردین!!1
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: