کد خبر: ۶۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 14
شفا آنلاین>سلامت>در اینجا خبر خوشی را برای مصرف کنندگان این داروی خطرناک داریم و پیشنهاد می کنیم این نوع گیاهی را امتحان کنند.
به گزارش شفا آنلاین - روزانه بسیاری از افراد برای تسکین درد، تورم، التهاب و درد خود به مصرف ایبوپروفن ها رجوع می کنند. این دارو به عنوان یک داروی ضدالتهاب غیراستروئیدی(NSAID) شناخته شده است.
 
از جمله التهاب های مزمن (طولانی مدت) می توان به آتریت یا اختلالات مفاصل، سردرد و دردهای معمولی اشاره کرد. همچنین زخم های جزئی و سوزش، رگ به رگ شدن عضلات، گزش حشرات، ضربه و کبودی، زونا و گرفتگی های قاعدگی نیز جزء شرایط التهابی حاد هستند که به سرعت پدید آمده و کوتاه مدت هستند.
 
بر اساس کتاب گیاهان دارویی، التهاب ها غالبا محافظ بوده و یک عملکرد جبران کننده دارند، لذا باید به درمان آنها رسیدگی شده و از سرکوب کردنشان دوری کرد. در این زمان پاسخ التهابی می تواند با استفاده از یک گیاه ضدالتهاب کاهش یابد. با این وجود مصرف NSAIDهای مصنوعی که اغلب به عنوان ماسک درد کاربرد دارند، بسیار گسترده هستند.
 
آمارها نشان می دهد که حدود 14.5میلیارد قرص آسپرین  ، 12.7میلیارد قرصOTC ایبوپروفن بزرگسالان و 2.8میلیارد قرصOTC ناپروکسن سدیم بزرگسالان توسط افراد خریداری شده است که این ارقام طی 10-12 سال گذشته رشد فزاینده ای داشته است.اگرچه افراد به تدریج از مضرات ایبوپروفن اطلاع می یابند اما هنوز درصد بالایی از افراد به مضرات آن آگاهی ندارند.
 
گفتنی است که مسائل قلبی عروقی (سکته و حمله قلبی)، مشکلات گوارش، خونریزی، زخم و یا سوراخ شدن دیواره معده دستگاه گوارش همگی مشکلاتی هستند که در پی مصرف ایبوپروفن پدید می آیند.
 
حال در اینجا خبر خوشی را برای مصرف کنندگان این داروی خطرناک داریم و پیشنهاد می کنیم این نوع گیاهی، ایمن، موثر و ارزان قیمت را امتحان کنند.

کپسول گیاهی ضد التهابمواد لازم:2 قطعه اسپیره گیاهیپودر پنجه شیطان1/2 پودر کاوا کاوا1/4 گل رازک آسیاب شده1/4 پودر جلبک دریایی (اختیاری است اما منبع خوبی برای اسیدهای چرب امگا3 می باشد).

روش تهیه:مواد گیاهی مذکور را با هم ترکیب کرده و آنها را داخل کپسول های قرص ( که از قبل تخلیه کرده اید) بریزید.کپسول ها را در جای خشک، خنک و تاریک نگه داشته و طی 6تا 12 ماه مصرف کنید.

نکته قابل توجه این است که این کپسول ها را از دسترس کودکان دور کنید. همچنین در صورت بارداری، داشتن حساسیت و آسم به هیچ عنوان از این قرص ها استفاده نکنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: