کد خبر: ۶۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 14
شفا آنلاین>طب سنتی> اين بار راه درماني ساده اي که تنها با استفاده از سالمترين، موثرترين و طبيعي ترين مواد انجام مي شود را نيز امتحان کنيد، شرط تاثير گذاري و به نتيجه رسيدن درست آن مراقبت و انجام اين کار تا چهل روز و به طور مرتب است.

  به گزارش شفا آنلاین، شايد از اينکه مرتبا در صدد رفع لکه هاي قهوه اي و جوشهاي صورت بر آمده ايد و به نتيجه اي که مي خواستيد  نرسيديد خسته شده باشيد اين بار راه درماني ساده و طبيعي بسيار موثر را نيز امتحان کنيد.

شايدشما هم از آن دسته از افراد هستيد که مرتبا در صدد رفع لکه هاي قهوه اي و جوشهاي صورت بر آمده ايد و به نتيجه اي که مي خواستيد نرسيديد اين بار راه درماني ساده اي که تنها با استفاده از سالمترين، موثرترين و طبيعي ترين مواد انجام مي شود را نيز امتحان کنيد، شرط تاثير گذاري و به نتيجه رسيدن درست آن مراقبت و انجام اين کار تا چهل روز و به طور مرتب است.

 مواد لازم:

سيب        يک عدد کوچک

عسل        يک قاشق چايخوري

آبليمو        سه چهار قطره 

به اين ترتيب که:

پيشنهاد مي کنيم اين کار ترجيحا شب و قبل از خواب انجام شود اما اگر برايتان مقدور نيست هر ساعتي از روزکه مي توانيد و آرامش داريد را انتخاب کنيد، يک سيب کوچک را از وسط نصف کرده، آن را رنده کنيد و نصف ديگر را همان موقع بخوريد. سيبهاي رنده شده را از صافي رد کنيد، آب آن را به آرامي و به حالت دوراني از پايين به بالا با ماساژ بر روي صورت بماليد و صبر کنيد تا خوب جذب پوست شده و خشک شود. پس از ده تا پانزده دقيقه پوستتان را با آب سرد و خنک بشوييد و از مخلوط  عسل و آبليمو استفاده کرده آن را به همان شکل روي صورت بزنيد و با نوک انگشتان به آرامي به پوستتان ضربه بزنيد .حالت کشدار آن را حس مي کنيد که طبيعي است . پس از ده دقيقه دوباره صورتتان را با آب سرد و خنک بشوييد . توصيه مي شود اين کار را حتما تا چهل شب مرتب انجام دهيد ، نيمه ي سيب را نيز حتما بخوريد تا به نتيجه ي مطلوب برسيد.

آریا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: