کد خبر: ۶۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 14
شفا آنلاین>سلامت>ميتوانيم با رنگهاي تيره اين اعضا را کوچکتر و با رنگهاي روشن آنها را بزرگتر نشان دهيم.
به گزارش شفا آنلاین، ميتوانيم با رنگهاي تيره اين اعضا را کوچکتر و با رنگهاي روشن آنها را بزرگتر نشان دهيم. اگر در اين  کار دقت نکنيم، اين لکه هاي تيره وروشن نه تنها زيبا نخواهند بود بلکه...

 با آرايش ترميمي و استفاده از رنگهاي تيره و روشن فونديشن و يا پودر ميتوانيم ايرادهاي اعضاي صورت را تا حد امکان بپوشانيم.

 ميتوانيم با رنگهاي تيره اين اعضا را کوچکتر و با رنگهاي روشن آنها را بزرگتر نشان دهيم.  اگر در اين کار دقت نکنيم، اين لکه هاي تيره وروشن نه تنها زيبا نخواهند بود، بلکه چهره را زشت نيز خواهند کرد. در آرايش ترميمي بيشتر از پودر استفاده ميشود تا از کرم و مايع، زيرا پودر به راحتي روي فونديشن پخش ميشود. آرايش ترميمي بر اثر تکرار بهتر ميشود چون تکرار اين آرايش باعث ميشودکه متوجه شويم که چگونه بايد اعضاي صورت را با استفاده از رنگهاي متضاد کامل نشان دهيم.

در اينجا براي دوست عزيزي که مي خواهد بيني باريک و بلند خود را با آرايش زيباتر کند راهکاري ساده و در نوع خود کمي حرفه اي ارائه خواهيم داد : 

اولين قدم همانطور که در سوال داغ قبلي مطرح شد تهيه ي دو رنگ تيره و روشن نزديک به پوست براي سايه روشن کردن و پوشاندن معايب است. سپس بعد از اينکه با ضد آفتاب و روي آن هم کمي کرم پودر هميشگي خود پوستتان را يکدست و صاف کرديد و روي تمام جوشها و لکه ها را خوب پوشانديد نوک بيني را تيره تر از بقيه ي نقاط کرده و قسمتهاي ديگر آن را کمي روشنتر کنيد البته نه آنچنان که مرزي مشخص از نوک تا بالاي بيني بيفتد بلکه با گذاشتن و برداشتن پد يا همان ابر و برس مخصوص  مرز و فاصله ها را از بين ببريد .

آریا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: