کد خبر: ۶۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 12
رئیس نخستین کنگره بین المللی نفرولوژی و ارولوژی ایران در گفتگو با شفا آنلاین اعلام کرد:
شفا آنلاین- رئیس نخستین کنگره بین المللی نفرولوژی و ارولوژی ایران گفت: شرکت کنندگان خارجی در این کنگره از پیشرفت های پزشکی درایران به خصوص در زمینه پیوند کلیه به شدت متعجب هستند .

دکتر بهزاد عین اللهی در حاشیه این کنگره در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: حدود 10 درصد سخنرانی های کنگره توسط مهمانان خارجی انجام شد ه است .حال آنکه هزار و 500 نفرنیزثبت نام کننده داشته ایم که به نظرم برای اولین کنگره استقبال خوبی بوده است.

به گفته وی دراین کنگره سه روزه برای گروههای ارولوژی، نفرولوژی، پرستاری،آموزش بیماران و کمیته تحقیقاتی دانشگاهی سخنرانی های مختلف داشتیم.

به گفته وی پزشکانی از کشورهای اسپانیا، اتریش، فرانسه، هلند،بلژیک، یونان و چک در این کنگره شرکت کرد اند که به تشریح آخرین تحولات علوم پزشکی نوین درزمینه ارولوژی ونفرولوژی پرداخته ومی پردازند

دکترعین اللهی گفت:شرکت کنندگان دراین کنگره از 17 امتیاز بازآموزی برخوردارمی شوند

Image result for ‫کنگره بین المللی نفرولوژی و اورولوژی‬‎

وی خاطرنشان کرد: همین که کارهای علمی وپزشکی انجام شده در ایران را به خارجی ها هم نشان می دهیم ضمن اینکه به طورکلی افتخار ملی ما را نیزبالا می برد البته دانشمندان خارجی هم باورشان نمی شود که تا این اندازه در ایران پیشرفت شده است . حتی سفیر هلند هم ذکر کرد که من از این همه پیشرفت و پیوند کلیه درایران تعجب کردم .

عین اللهی تصریح کرد: زمانی که کشورهای خارجی شاهد این همه پیشرفت دانشمندان وپزشکان در ایران هستند به طورقطع برای جمهوری اسلامی نیز نوعی تبلیغ است.

گفتنی است این گنگره از 20 تا 22 خرداد ماه در مرکز همایش های رازی در حال برگزاری است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: