کد خبر: ۶۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 11
شفا آنلاین>سلامت>مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، به تشریح جایگاه برند سازی در صنعت دارویی کشور پرداخت.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر مهدی پیرصالحی در ارتباط با جایگاه برندسازی در صنعت دارویی کشور، اظهارداشت: برند سازی در صنعت داروسازی ایران به دلیل آنکه مبتنی برسیستم داروسازی ژنریک است، قطعا به آن مفهومی که در دنیا مرسوم است، نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ توسعه برندی در دستور کار نخواهیم داشت و هر گسترشی از این جنس داشته باشیم ژنریک خواهد بود، تصریح کرد: برای اینکه مردم بتوانند در کیفیت تمایز قائل شوند استفاده از trade mark یا اسامی اختصاصی را ترجیح می دهیم و خود شرکت ها نیز از آن استقبال نموده و کار خود را با همین شیوه آغاز کرده اند. 

پیرصالحی همچنین گفت: تصور سازمان غذا و دارو این است که اگر از این طریق بشود تمایز دارویی ایجاد کرد استفاده از اسامی اختصاصی ضرورت می یابد و این روش باید ادامه پیدا کند.

دانشجو

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: