کد خبر: ۶۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 07
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با شفا آنلاین خبر داد:
شفا آنلاین- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از برگزاری جلسه ای به منظور رسیدگی به اعتراض عده ای از داوطلبان انتخابات نظام پرستاری در مجلس خبر داد.

دکتر احمد آریایی نژاد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین خاطرنشان کرد: در واقع رد صلاحیت عده ای از داوطلبان انتخابات نظام پرستاری اعتراض آنان را در پی داشته و به این منظور فردا-دوشنبه- در مجلس جلسه ای خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به دلیل این که عضو ناظر هستیم در این جلسه به روند بررسی صلاحیت آنها نگاهی خواهیم داشت که آیا دارای مشکل بوده یا نه؟ حال آن که امیدواریم انشالله  جواب قانع کننده ای برای این صنف از جامعه داشته باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع عده ای برای دفاع از حقوق پرستاران اعتراض دارند و می گویند که این داوطلبان انسان های سالمی اند و چرا رد صلاحیت شده اند؟ اما به طور کلی امیدواریم که جلسه فردا مفید فایده باشد.

وی تأکید کرد: ما به عنوان ناظر باید ببینیم مراجع چندگانه ، صلاحیت افراد داوطلب انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری را چگونه تأیید یا رد کرده و می کنند.زیرا درحال حاضر تعدادی ازآنها رد شده اند و از شهرهای مختلف ایران به من پیامک زده اند و عده ای هم برای پیگیری کارهایشان به صورت حضوری  مراجعه کرده اند.

آریایی نژاد اظهار کرد: ما این اعتراض ها را شنیده ایم و حالا باید حرفهای مدافعان دولت و مجریان را  بشنویم و به مردم گزارش نیز دهیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: