کد خبر: ۶۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۰ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 05
شفا آنلاین>سلامت>عضو انجمن دندانپزشکی ترمیمی با اشاره به اینکه تعرفه‌های دندانپزشکی با کار آن هم خوانی ندارد گفت: شناخت کم از رشته دندانپزشکی ترمیمی سبب شده تعرفه‌های این رشته با کار آن هم خوانی نداشته باشد.
به گزارش شفا آنلاین،کیوان ساعتی، عضو انجمن دندانپزشکان ترمیمی با اشاره به شناخت کم از این رشته اظهار کرد: به دلیل شناخت کمی که از رشته دندانپزشکی ترمیمی وجود دارد، تعرفه‌های این رشته با زحماتی که در آن کشیده می‌شود، هیچگونه همخوانی ندارد. به همین دلیل، دندانپزشکان ترمیمی کمتر با بیمه‌ها قرار داد می‌بندند.

وی افزود: درصورتیکه وسایل مختلف و جدید حوزه دندانپزشکی ترمیمی در تعرفه‌های این رشته مد نظر قرار بگیرد، استقبال جامعه از رشته دندانپزشکی بیشتر خواهد شد.

عضو انجمن دندانپزشکی ادامه داد: با توجه به آنکه دندانپزشکی ترمیمی، یک رشته مادر در دندانپزشکی محسوب می‌شود و از پیشگیری تا بازسازی دندان را در بر می‌گیرد این رشته در جامعه کمتر مورد توجه است.

ساعتی تصریح کرد: دغدغه‌ بزرگ جامعه دندانپزشکی ترمیمی این است که این رشته کمتر شناخته شده است و بیمه‌ها نیز تنها خدمات مربوط به پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان را تحت پوشش قرار می‌دهند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: