کد خبر: ۶۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 03
شفا آنلاین>سلامت>بسیاری از افراد جامعه از ماسک‌های جوان کننده برای شادابی پوست خود استفاده می‌کنند در حالی که این ماسک‌ها تاثیر ناچیزی در جوان نگه داشتن پوست دارند.
به گزارش شفا آنلاین - منصور جواهری متخصص پوست و مو  اظهار داشت: درصد بالایی از افراد جامعه اعم از زنان و مردان، افراد جوان و سالمندان برای جوان نگه داشتن پوست خود اقدام به استفاده زیاد از کرم‌های ضد چروک و ماسک‌های جوان کننده می‌کنند. 

وی تاکید کرد: بسیاری از افراد جامعه از ماسک‌های جوان کننده برای شادابی پوست خود استفاده می‌کنند در حالی که این ماسک‌ها تاثیر ناچیزی در جوان نگه داشتن پوست دارند. 

جواهری گفت: کرم‌های ضد چروک و ضد پیری و ماسک‌های جوان کننده معمولا تاثیرات بسیار کوتاهی بر روی پوست دارند و پس از گذشت چند روز و نهایتا چند هفته، اثر بخشی خود را از دست می‌دهند. 

وی با اشاره به اینکه بهتر است از روش‌های موثر نیز برای پیشگیری از چین و چروک‌های پوستی نیز بهره برد، یادآور شد: پرهیز از تغذیه نامناسب و گرفتن رژیم‌های غذایی سخت و چند روزه، پرهیز از استعمال دخانیات به ویژه سیگار، پرهیز از مصرف الکل، مقابله با استرس‌ها و سایر مشکلات روحی و روانی و تقویت عضلات بدن به ویژه ماساژ و تقویت عضلات صورت از مهمترین اقدامات جهت جلوگیری از چین و چروک پوست و پیری زودرس است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: