کد خبر: ۶۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 01
شفا آنلاين:جامعه پزشکی>درمان- مشاور وزیر بهداشت از اضافه شدن خدمات تشخیصی ماموگرافی سیار به کاروان سلامت نورآوران خبر داد و گفت: وزیر بهداشت آخر هفته جاری برای جراحی چشم نیازمندان در مناطق کم برخوردار اصفهان دست به تیغ می‌شود.

به گزارش شفا آنلاين،کاروان سلامت نورآوران در ادامه اقدامات درمانی خود در مناطق کم برخوردار و محروم کشور، مقوله مداخلات تشخیصی را نیز به خدمات خود اضافه می‌کند به‌ طوری که عباس زارع‌نژاد مشاور وزیر بهداشت به تسنیم عنوان کرد: در پایان هفته جاری کاروان سلامت نورآوران در مناطق کم برخوردار اصفهان مستقر خواهد شد و برای نخستین‌ بار در روند فعالیت‌های این کاروان خیریه سلامت، خدمات تشخیصی ماموگرافی برای پیشگیری از سرطان پستان به مردم این منطقه ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت نیز جمعه این هفته مانند گذشته برای جراحی چشم نیازمندان در این منطقه دست به تیغ می‌شود، افزود‌: کاروان سلامت نورآوران شامل سه تریلی است که خدمات سیار دندانپزشکی، جراحی چشم، بینایی‌سنجی و ... ارائه می‌شود و با اضافه شدن تریلی چهارم خدمات تشخیصی ماموگرافی نیز ارائه خواهد شد.

مجموعه نورآوران سلامت تاکنون به ده‌ها منطقه کشور سفر کرده و در سال 1392 مجموعه دوم نورآوران با امکانات مشابه، تجهیز و راه‌اندازی شد تا بتوانند همزمان در دو نقطه کشور ارائه‌دهنده خدمت باشند.

اضافه شدن تریلی‌های پشتیبانی به این مجموعه در سال 1392، نورآوران سلامت را حتی از برق منطقه نیز بی‌نیاز نمود و این مجموعه توانسته است با استفاده از ژنراتور مستقر در تریلی پشتیبانی، حتی برق مورد نیاز خود را تأمین نماید. همت و غیرت همکاران چشم پزشک، دندان پزشک، متخصص بیهوشی، اپتومتریست و سایر کادر درمانی در همراهی با آقای دکتر هاشمی باعث شده تا این مجموعه بتواند منشأ خدماتی ارزشمند و نوآورانه در عرصه درمان نیازمندان و محرومان کشور شود.



تسنیم



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: