کد خبر: ۶۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 01
شفا آنلاين:اقتصادی>بازار-رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه هنوز گلابی تولید داخل وارد بازار نشده، گفت: متاسفانه هر کیلوگرم گلابی چینی با قیمتی حدود ۱۵ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش شفا آنلاين، حسین مهاجران، رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: هر کیلو سیب گلاب با قیمت 15 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و قیمت این محصول در روزهای آتی با افزایش برداشت ارزان‌تر می‌شود.

وی افزود: در روزهای اخیر قیمت هندوانه کمی کاهش یافته و قیمت این محصول که این روزها از بهبهان و شیراز به تهران می‌آید، بین 500 تا 1500 تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت هر کیلوگرم طالبی و ملون را بین 2 تا 3 هزار تومان عنوان کرد و گفت: توت‌فرنگی گلخانه‌ با قیمت 8 هزار تومان و سنندج با قیمتی حدود 5 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

مهاجران تصریح کرد: هر کیلوگرم گوجه سبز شهریار با قیمتی بین 6 هزار تا 10 هزار تومان و هر کیلوگرم زردآلو بر حسب کیفیت با قیمتی بین 4 هزار تا 10 هزار تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اظهار داشت: نوبرانه گیلاس با قیمتی حدود 8 تا 14 هزار تومان و نوبرانه هلو با قیمتی حدود 10 هزار تا 16 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی قیمت هر کیلوگرم خیار را حدود 2 هزار تومان و هر کیلوگرم گوجه فرنگی را حدود هزار تومان عنوان کرد و گفت: هر کیلوگرم سیب‌زمینی نو 850 تومان و هر کیلوگرم گرم سیب‌زمینی کهنه 400 تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی بیان داشت: قیمت هر کیلوگرم پیاز سفید 850 و قیمت هر کیلوگرم پیاز قرمز نیز حدود 550 تومان است.

مهاجران با انتقاد از عرضه میوه‌های وارداتی گفت: هر کیلوگرم گلابی چینی 15 هزار تومان، موز 3500 تومان، پرتقال مصری 8 هزار تومان، و زرد آلو ترکیه‌ای 14 هزار تومان است.


نسیم انلاین





نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: