کد خبر: ۶۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - 2015May 28
شفا آنلاین>سلامت>برگهای ضخیم این گیاه رو باز کرده تا ژلی که سرشار از ویتامین و خواص ضدالتهابیه آشکار بشه، این ژل میتونه هرکاری از درمان گزش حشرات تا نرم کردن مو رو انجام بده.

به گزارش شفا آنلاین،برگهای ضخیم این گیاه رو باز کرده تا ژلی که سرشار از ویتامین و خواص ضدالتهابیه آشکار بشه، این ژل میتونه هرکاری از درمان گزش حشرات تا نرم کردن مو رو انجام بده.

  • درمان گزش حشرات

بعد از یه شب تابستونی همه بدنتون پر از برآمدگی هایی شده که بخاطر گزش پشه است و میخاره؟ ژل آلوئه ورا رو روی گزش ها بمالین تا تورم رو از بین ببره و از خارش خلاصتون کنه. این ژل میتونه به عنوان یه درمان طبیعی برای پیچک های سمی هم استفاده بشه.

  • پاک کردن آرایش

اگه به دنبال یه پاک کننده طبیعی برای آرایش میگردین، آلوئه ورا ارزونه و پوست رو ملتهب نمیکنه. میتونین روغن زیتون رو با آب آلوئه ورا ترکیب کنین و آرایشتون رو پاک کنین. این محلول بهتون اجازه میده تا به آرامی آرایشتون رو پاک کنین در حالی که پوستتون رو مرطوب و جوان میکنین.

  • تاول ها رو خوب میکنه

ژل آلوئه ورا رو روی تاول بمالین (باعث میشه قرمزی و تورم کم بشه). در حین همین کار یک مرتبه خودش میترکه، بعد از ترکیدن تاول به گذاشتن آلوئه ورا روی پوستتون ادامه بدین تا اونو مرطوب نگه داشته و زودتر خوب بشه.

  • تسکین آفتاب سوختگی

مقدار فراوانی ژل آلوئه ورا روی پوست آفتاب سوخته قرار بدین. زیرا خواص خنک کنندگی داشته و سوختگی رو تسکین میده، و قدرت مرطوب کنندگیش از لایه برداری پوست جلوگیری میکنه و بهبودی رو سرعت میبخشه.

  • مرطوب کننده پوست

آلوئه ورا یه مرطوب کننده عالی برای همه بدنه، اما اون بخصوص روی صورتتون خیلی مطبوع تره چون باعث نمیشه حس کنین که پوستتون چربه. آلوئه ورا تاثیری ضدالتهابی داره که برخی افراد میگن به خوب شدن جوش ها و محو زخم ها کمک میکنه.

  • نرم کننده مو

به جای نرم کننده معمولیتون، مقداری ژل آلوئه ورا درون دستاتون ریخته و داخل موها ماساژ بدین، سپس اجازه بدین که حدود ۵ دقیقه قبل از شستشو روی موها بمونه. موهاتون به طور طبیعی نرم و صاف میشه.

  • اصلاح بهتر

چون آلوئه ورا خواص مرطوب کنندگی فوق العاده ای داره، یه جایگزین عالی برای ژل اصلاح آقایونه. سر ریش تراش خودتون رو با با ژل آلوئه ورا پوشش بدین تا سوختگی تیغ رو کاهش بده، آلوئه ورا از خشک شدن پوست هم جلوگیری میکنه.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: