کد خبر: ۶۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - 2015May 23
استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با شفا آنلاین اعلام کرد:
شفا آنلاین- استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مشکلات تعرفه ای ما از جایی آغاز شد که وزارت بهداشت بدون هیچ منطقی در برهه ای از زمان افزایش تعرفه ها را متوقف کرد.

دکتر کوروش شمیمی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: وضع تعرفه های سلامت در مجموع خیلی بهتر شده است.زیرا برخی تعرفه گروههای پزشکی  تا 50و برخی هم 100 تا 200درصد بیشتر شده اما این حل ماجرا نیست.

وی ادامه داد: زیرا حدود 7 تا 10 سال تعرفه ها متوقف شد در حالی که اگر برای هرسال فقط سالی 25درصد تورم حساب کنیم یعنی بعد از 8 سال درمی یابیم تعرفه ها چقدرباید تغییر می کرد.

وی تصریح کرد: قیمت خدمت یا کالایی در 8سال پیش 10تومان بود اما الان 1000تومان شده ولی تعرفه پزشکان بسیار پایین مانده که  امری است غیر طبیعی .

وی خاطرنشان کرد: زمان نگاه کردن به تعرفه ها، باید همه را با هم نگاه کنیم، یعنی بیمه ها را موظف کنیم که بدهی هایشان را بدهند. متأسفانه بیمارستان های خصوصی و بخش خصوصی 300 تا 400 میلیارد تومان از بیمه های خصوصی طلب دارند.اما .....

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: در حقیقت بیمه ها این پول را نداده اند و اگر این پول را در بانک بگذارند 20 درصد سود در جیب شان خواهد بود .و....

وی به شفا آنلاین گفت: ما مردم را معالجه خواهیم کرد، پولشان را مطابق بیمه و آنچه وزارت بهداشت اعلام می کند از آنها دریافت می کنیم و بعد به آنها برگه ای می دهیم که بروند و پولشان را از بیمه هایشان بگیرند، ما جز این راه دیگری نخواهیم داشت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: