کد خبر: ۶۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 19
شفاآنلاین :اجتماعی >آموزش وپرورش>بیمه طلایی فرهنگیان>سلامت >معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: بیمه طلایی جدید فرهنگیان از اول خرداد به صورت صندوقی به فرهنگیان خدمات درمانی ارائه می کند.
 به گزارش شفاآنلاین ،محمد بطحایی با بیان این خبر افزود: طبق این روش شرکت بیمه طرف قرارداد در کیفت و کمیت خدمات‌درمانی تاثیر گذار نبوده و هزینه های درمانی مستقیم از طرف صندوقی در آموزش و پرورش به حساب فرهنگی واریز می شود.

وی افزود: فرهنگیان با مراحعه به مراکز درمانی طرف قرارداد طبق تعرفه خدمات درمانی و پارکیلینیکی و بستری دریافت خواهند کرد.


بطحایی تایید کرد: در صورتی که فرهنگیان به مراکز درمانی غیرطرف قرارداد مراجعه کنند با ارائه صورت حساب هزینه های پرداخت شده این هزینه ها را دریافت خواهند کرد.


وی خاطرنشان کرد: در بیمه جدید طلایی فرهنگیان شرکت های بیمه ای به عنوان حسابرس اسناد پزشکی را بررسی و فرانشیر آن را محاسبه می کنند و مبلغی را که به بیمه شده تعلق می گیرد به آموزش و پرورش اعلام می کنند و آموزش و پرورش به حساب فرهنگی واریز می کند.


معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در این روش سرعت پرداخت هزینه های درمانی بالاتر می رود و فرهنگیان در انتظار دریافت هزینه های درمانی نخواهند بود.


بطحایی گفت: برای اجرای بهتر بیمه طلایی فرهنگیان با چهار شرکت بیمه ای آسیا، آتیه سازان حافظ، دانا و معلم رایزنی شده است و پیشنهادهای آنها را دریافت کرده ایم و شرکتی که با روش صندوقی فعالیت کند، انتخاب خواهد شد.
صداوسیما
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: