کد خبر: ۶۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 20
فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی گفت: خانم هایی که بعد از زایمان دچار افتادگی سینه شده اند و یا به طور مادرزادی سینه های کوچکی دارند کاندیدای استفاده از پروتز سینه هستند.
دکتر پرویز مافی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین با اشاره به این که برای انجام هر نوع عمل جراحی زیبایی از سوی بیمار باید انگیزه وجود داشته باشد،اظهار کرد: به طور کلی پروتز سینه یا هر عمل زیبایی دیگر ضروری نیست، اما به خانمی که دارای سینه های کوچک است، کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد:خانم هایی که به طور مادرزادی سینه های کوچکی دارند و نسوج نرم سینه هایشان به دنبال افزایش سن کوچک شده و یا دختر خانم های جوانی که مانند مردان سینه های صافی دارند کاندیداهای خوبی برای استفاده از پروتزهستند. 

شایع ترین عارضه پروتز چیست؟

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره عوارض پروتزسینه بیان کرد: هر جسم خارجی که وارد بدن می شود، یک کپسولی دور آن جسم خارجی را می گیرد که با درجات مختلف انقباض می یابد. برای نمونه زمانی که به درجه 4 برسد،امکان دارد نیازمند عمل جراحی باشد.

وی تأکید کرد: حال در صورتی که بیمار پس از عمل به توصیه های پزشک گوش دهد و از طرفی دیگر نوع پروتز به طور صحیح انتخاب شود شانس عارضه نیز کاهش می یابد.

انجام پروتز محدودیت سنی دارد؟

مافی با اشاره به این که انجام پروتز محدودیت سنی ندارد، به شفا آنلاین گفت: زیرا ممکن است در هر سنی فردی به آن نیاز داشته باشد، برای نمونه خانمی که سینه بسیار کوچکی دارد از نظر روحی- روانی همیشه ناراحت است  که استفاده از پروتز به وی کمک خواهد کرد.

ماندگاری پروتز چند سال است؟

به گفته فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، به طور معمول ماندگاری پروتز تا 10 سال که به صورت کامل می ماند و بعد از آن امکان دارد که نیاز به تعویض داشته باشد تا به جای آن پروتز دیگری تعبیه شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: