کد خبر: ۶۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 16
شفا آنلاین-سلامت>پزشکی>علی رغم تاکیدات وزیر بهداشت مبنی بر متفاوت نبودن قیمت‌ تعرفه‌ها در مراکز مختلف همچنان در بسیاری از موارد شاهد هم خوان نبودن این تعرفه‌ها هستیم.
به گزارش شفا آنلاین ، وقتی به مراکز دندانپزشکی مختلف مراجعه می‌کنیم برای انجام یک کار ساده مثل کشیدن دندان با قیمت‌های متفاوتی مواجه می‌شویم به عنوان مثال با سرکشی به چند کلینیک دندانپزشکی متوجه شدم در بالای شهر حدود 150 تا 80 هزار تومان، در مرکز شهر 60 هزار تومان و در جنوب شهر نیز 50 تا 20 هزار تومان برای کشیدن دندان هزینه دریافت می‌کنند.

اما در این میان قیمت‌های عصب کشی هم از تنوع خاصی برخوردار بود که از قیمتهای 150 هزار تومان آغاز و تا 400 هزار تومان ادامه دارد.

درد دندان آخرش کشیدن است اما اگر کار شما ویژه‌تر باشد و به ICU برسد بازهم با موارد مشابهی مواجه می‌شویم که قیمت یک شب  ICU در یک مرکز پزشکی حدود 3 میلیون تومان و در جای دیگر 2 میلیون و 200 هزار تومان و البته 116 هزار تومان در یک مرکز دیگر حائز اهمیت بود.

وزیر بهداشت معتقد است که هدف سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت در سال 94 کنترل جدی تعرفه‌های پزشکی مصوب هیئت وزیران است.

اما باید صبر کنیم و ببینیم آیا وزارت بهداشت از این به بعد چقدر می‌تواند در این مهم موفق باشد و یا اوضاع به همین منوال باقی می‌ماند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: