کد خبر: ۶۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 14
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>بیمه>پزشکان سازمان تأمین اجتماعی با حضور در تجمع بسیج جامعه پزشکی مقابل نمایندگی سازمان ملل متحد در تهران ضمن محکوم کردن جنایات و نسل کشی علیه ملت مظلوم یمن، آمادگی خود را برای کمک به مجروحان و آسیب دیدگان این جنایت ضد بشری اعلام کردند.
به گزارش شفا آنلاین،مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این تجمع ضمن محکوم کردن حمله جنایتکارانه آل سعود به مردم مظلوم یمن بر آمادگی کامل این سازمان برای کمک به آسیب دیدگان و مجروحان یمنی تأکید کرد.

دکتر سیدتقی نوربخش اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی آماده است که به هر نحو ممکن به مجروحان یمنی کمک‌ رسانی کند.

وی افزود: بیمارستانهای تأمین اجتماعی در سراسر کشور آماده پذیرش مجروحان هستند و سازمان تأمین اجتماعی با همه امکانات درمانی خود آماده کمک به مجروحان این حمله جنایت‌کارانه علیه مردم مظلوم یمن است.

 

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی:

بیمارستان‌های تأمین اجتماعی آماده پذیرش مجروحان حمله آل سعود به یمن هستند.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی نیز در این تجمع بر آمادگی بیمارستان‌های این سازمان برای کمک به مجروحان حمله آل سعود به یمن تأکید کرد.

دکترمحمدعلی همتی گفت: بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی آماده پذیرش مجروحان یمنی هستند و در هفته‌های گذشته نیز تعدادی از این مجروحان در بیمارستان میلاد تهران مداوا شده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه برای اعزام مجروحان به ایران و مداوای آنان در داخل کشور مشکلات و محدودیت‌هایی وجود دارد و آل سعود مانع این کار می‌شود؛ پزشکان سازمان تأمین اجتماعی آماده هستند که همراه با کادر درمانی و دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز به کشور یمن رفته و به کمک مجروحان بشتابند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: