کد خبر: ۶۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 01
شفاآنلاین_طب سنتی>سلامت>برای سم زدایی بدن احتیاجی به کارهای عجیب و یا رفتن به چشمه های آبگرم معدنی نیست. با استفاده از چند روش ساده که در اینجا ارایه شده است می توانید نیروی خود را دوباره بازیابید و بیش از قبل احساس سلامتی کنید.

به گزارش شفاآنلاین،سم زدایی روشی مفید در جهت پاک سازی سموم بدن می باشد و در عین حال موجب افزایش متابولیسم بدن می گردد و سلامت کلی فرد را بهبود می دهد. مت داور مدیر یک چشمه آب معدنی در نیویورک در این باره می گوید برای شروع مقدار مواد قندی را که روزانه مصرف می نمایید کاهش دهید این مواد شامل عسل، قند و شیرین کننده های مصنوعی است.

اگر فرد قند زیادی مصرف نماید بدن او مجبور می شود انسولین بیشتری تولید نماید. این امر موجب خستگی پانکراس و در نتیجه موجب خستگی فرد می گردد. در طولانی مدت این عادت غذایی موجب بروز خستگی مزمن و باعث بروز بیماری دیابت یا حتی سرطان می شود، علاوه بر این فرد به اضافه وزن نیز دچار می گردد.

برای سم زدایی بدن صبح ها باید یک لیوان بزرگ آب همراه با آب لیمو که از نصف لیمو تهیه شده است بنوشند

مت همچنین به افراد توصیه می کند برای سم زدایی بدن صبح ها باید یک لیوان بزرگ آب همراه با آب لیمو که از نصف لیمو تهیه شده است بنوشند. لیمو موجب آبرسانی به سیستم بدن می شود و هضم غذا را بهبود می دهد، این امر به خروج مواد زاید از بدن یاری می رساند.

مت می گوید ورزش به طور مرتب، سیستم گردش خون و سیستم لنف را در بدن تحریک می کند. بعلاه ورزش هضم غذا ها را بهبود می دهد، تنش ها را کاهش می دهد، مفاصل را روان می کند و موجب قدرت بدن می شود. واقعیت دارد افرادی که به طور مرتب ورزش می کنند در سیستم بدن آنان مواد سمی بسیار کمتری تولید می شود.

چای موجب آبرسانی و موجب احساس سیری در فرد می شود

اشلی کار ، پژوهشگر در زمینه روانشناسی و مشاوره می گوید چای نه تنها سرشار ازآنتی اکسیدان هاست بلکه چای موجب آبرسانی و موجب احساس سیری در فرد می شود (به خصوص چای سبز). این بدان معناست که چای از پرخوری و مصرف غذاهای نامناسب در فرد جلوگیری می کند. به یاد داشته باشید کاﻓﺋﻴﻦ موجود در چایی با کاﻓﺋﻴﻦ موجود در قهوه فرق دارد. کاﻓﺋﻴﻦ چایی ملایم تر است. بعلاوه نوشیدن چایی بدون اینکه موجب عصبی شدن فرد شود به او حس خوبی می دهد.

سبزیجات با برگ سبر تیره سرشار از ریزمغذی هاست

چاد سارنو مدیر تحقیقات و پژوهش توصیه می کند افراد رژیم غذایی خود را بازنگری کنند و میوه جات و سبزیجات گوناگون همراه با غلات سبوس دار، لوبیا و حبوبات و مقداری اندک دانه ها و مغزها را به برنامه غذایی خود بیفزایند.

بله فرد باید از غذاهایی با منشا گیاهی نیز تغذیه نماید زیرا غذاهای فراوری شده فاقد مواد مغذی مورد نیاز بدن می باشد. برای مثال سبزیجات با برگ سبر تیره سرشار از ریزمغذی هاست و حاوی کالری اندک می باشد در نتیجه فرد می تواند مقدار بسیاری از آن را مصرف نماید.

اگر پیش از خواب از دستگاه بخور استفاده شود بهتر است

فراموش نکنید که آلودگی ها و آلرژن ها اطراف شما را احاطه کرده اند. این مواد در هوا پخش شده و ممکن است موجب بروز علایم الرژن در فرد شود(مانند احساس بد پف کردگی و قرمزی چشمان)دکتر تراویس استورک مدیر توصیه می کند افرد برای بازکردن راه بینی خود به صورت مرتب از دستگاه بخور استفاده کنند. با استفاده از این روش عوارض جانبی ناشی از آلودگی ها از بین می رود و فرد به صورت طبیعی می تواند نفس بکشد. اگر پیش از خواب از دستگاه بخور استفاده شود بهتر است این مورد خوابی با آرامش فراهم میکند .

فوربیس رایلی مربی ورزش یکی از طرفداران سم زدایی بدن است. با استفاده از این روش(سم زدایی) او توانسته است در سن 42 سالگی پس از تولد فرزندان دوقلوی خود اضافه وزن ناشی از بارداری را کاهش دهد. او توصیه می کند افراد به طور مرتب از سونا استفاده کنند. او می گوید هیچ چیزی سمی تر از عرق نیست.

مالش پوست و ماساژ پوست با استفاده از روغن باعث خروج مواد سمی از پوست شده و گردش خون را بهبود می دهد

کریستینا چادوس مشاور بهداشت و آموزگار ساکن شیکاگو می گوید مالش پوست و ماساژ پوست با استفاده از روغن باعث خروج مواد سمی از پوست شده و گردش خون را بهبود می دهد.

Netdoctor

 


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: