کد خبر: ۶۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 29
شفا آنلاين:سلامت>پزشکی-جباروند، گفت: هم اکنون استفاده از اشعه ux نقش بسزایی در درمان قوز قرنیه دارد.

به گزارش شفا آنلاين،محمود جباروند، رئیس بیمارستان فارابی، در نشست بیست و یکمین کنگره سالیانه فارابی که صبح امروز برگزار شد، گفت: در گذشته قوز قرنیه به وسیله لنز تماسی درمان می‌شد و اولین علت پیوند قرنیه در کشور ما و کشور‌های پیشرفته محسوب می‌شد اما با ورود روش‌های جدید، این نگرش تغییر کرد. هم اکنون اشعه ux و ویتامین اینگولابین نقش بسزایی در جلوگیری از پیشرفت قوز قرنیه دارد.


وی، افزود: در مواردی پیشرفته‌تر قوز قرنیه از حلقه‌هایی استفاده می‌شود که قرنیه را مستحکم می‌کند و به این وسیله قوز قرنیه را کاهش می‌دهد.

رئیس بیمارستان فارابی بیان کرد:استفاده از روش‌های جدید در درمان قوز قرنیه توانسته است، به میزان زیادی، عمل‌های پیوند قرنیه را کاهش دهد. هم‌اکنون 15 سال است که از حلقه برای درمان قوز قرنیه استفاده می‌شود و کاربرد آن در ایران نسبت به آمریکا بیشتر است.

پستی و بلندی صورت نتیجه تزریق نادرست ژل
در ادامه مراسم فرزاد پاکدل، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیم چشم در خصوص استفاده از ژل برای درمان چروک دور چشم گفت: ژل یک ماده فرم دهنده است که فضا می‌گیرد و برای جوانسازی و زیباتر شدن پوست به کار می‌رود و افزایش کیفیت زندگی فرد در استفاده از این روش اهمیت دارد، هم‌اکنون ژل هرونیک اسید برای چروک پوست به کار می‌رود.

وی افزود: ژل هرونیک اسید یک قسمت از چروک‌های دور چشم را اصلاح می‌کند و استفاده از آن تغییراتی در دید و اعصاب بینایی فرد به وجود می‌آورد و تزریق نادرست آن پستی و بلندی را در صورت فرد ایجاد می‌کند.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیم چشم در خصوص استفاده از بوتاکس عنوان کرد: استفاده از بوتاکس برای درمان چروک در چشم باید توسط کسانی انجام شود که دید عمیقی بر روی سیستم بدن دارند و به وسیله آموزش،با استفاده از این روش می‌توان مشکلات استفاده از بوتاکس را کاهش داد، همچنین تزریق چربی نیز برای درمان چروک دور چشم به کار می‌رود، در این روش احتمال واکنش بدن کمتر است.موارد کوری نیز در اثر تزریق چربی گزارش شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: