کد خبر: ۶۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 29
شفاآنلاین:سلامت>سالمندان>نگهداري از افراد سالخورده و دادن به موقع قرص‌ها و داروهاي آن‌ها کاري بسيار مهم و البته سخت است که اگر درست انجام نشود ممکن است سلامت سالمندان به خطر بيفتد.
به گزارش شفا آنلاین،اين جعبه داروي الکترونيکي و هوشمند که امکان برنامه‌ريزي شدن دارد مي‌تواند در اين زمينه کمک موثري باشد.

Invation Automatic Pill Dispenser نام اين جعبه داروي هوشمند است که نمي‌گذارد کاربر وعده‌هاي دارويي خود را در طول روز فراموش کند. جعبه مجهز به سيستم هشداردهنده بوده و با قرار دادن هر کدام از قرص‌ها در مکان مشخص و تنظيم ساعت آن در همان زمان، شروع به زنگ زدن کرده و کاربر را آگاه مي‌کند. از ديگر امکانات اين محصول درب قفل شوي خودکار است که اجازه دسترسي اطفال به قرص‌ها را نمي‌دهد. تا 28 نوع قرص مختلف را مي‌توان در جعبه قرار داد و جالب اين که براي جلوگيري از مصرف بيش از حد دارو در افرادي که دچار آلزايمر هستند، بعد از هر بار مصرف قرص، درب آن کاملا قفل شده و تا وعده بعدي امکان استفاده از آن قرص ميسر نمي‌باشد. همچنين علاوه بر هشدار صوتي، هشدار به صورت چراغ چشمک‌زن نيز انجام شده تا کاربران کم‌شنوا و ناشنوا نيز بتوانند از آن استفاده نمايند.

خراسان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: