کد خبر: ۶۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 29
محمود شیردل:
شفاآنلاین:بانک و بیمه>پست بانک>دفاترخدمات بانکی پست بانک ایران با توجه به ارائه خدمات متنوع بانکی درسطح کشور به ویژه مناطق روستائی و غیربرخوردار، جایگاه ویژه‌ای در نظام بانکی دارد و اهمیت آن برای همه مشخص است.
به گزارش شفا آنلاین،محمود شیردل مدیرامور شعب و مناطق در مراسم معارفه شعبانعلی رجبی سرپرست جدید مدیریت شعب استان سمنان و تودیع عبدالمحمد قادری‌فر مدیرپیشین این استان ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: جذب منابع بیشتر موجب ارتقاء درجه شعب و دفاتر شده و از طرفی سودآوری بانک را بالا می برد. قطعاً کارکنان شعب سودده قطعاً از مزایای بیشتری بهره‌مند خواهند شد.
وی افزود: هدف سپرده‌ای سال 94 براساس توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هریک از استان‌ها و شعب به صورت عادلانه درنظر گرفته شده است. برهمین اساس انتظار داریم تلاش جمعی برای تحقق این مهم در مجموعه صورت پذیرد.
شیردل با تأکید بر لزوم ارتباط مستمر با سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و مراکز تجاری و فروشگاه‌ها بیان داشت: لازم است خدمات بانکداری الکترونیک پست بانک ایران بیش از گذشته به مردم معرفی و بازاریابی‌های مناسبی برای دستگاه‌های کارتخوان(POS) و پایانه شعب(PinPad) انجام شود تا سهم بانک از این بازارها افزایش یابد.
مدیرامور شعب و مناطق درپایان ضمن تقدیر از تلاش‌های عبدالمحمد قادری‌فر مدیر پیشین استان سمنان گفت: با توجه به تفاهم‌ منعقده بین پست، پست بانک ایران و مخابرات ایران جهت ساماندهی دفاتر ICT روستائی، آینده این دفاتر تضمین شده و هرجا که ظرفیت وجود داشته باشد آماده‌ایم دفترخدمات بانکی را ایجاد کنیم.
همچنین در ادامه این مراسم، قادری‌فر گزارشی از اقدامات و عملکرد پست بانک استان را ارائه و رجبی برنامه‌های خود را تشریح و سپس محمد رحمانی رئیس اداره‌کل امور شعب، محمود یوسفی مدیرشعب استان مازندران و کارکنان پست بانک استان از زحمات و تلاش‌های قادری‌فر تقدیر کردند.
گفتنی است: در پایان این مراسم؛ حکم شعبانعلی رجبی به سمت سرپرست مدیریت شعب استان سمنان و حکم قادری‌فر به سمت معاون مدیریت شعب این استان به هریک از آنان اعطاء شد.
شایان ذکر است: شعبانعلی رجبی پیش از این به عنوان معاون مدیریت شعب پست بانک استان مازندران مشغول خدمت بوده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: