کد خبر: ۵۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 27
شفا آنلاين:سلامت>دانستنی ها- شيوه بيدار شدن شما در صبح دقيقا نشان مي‌دهد که تا انتهاي روز چه وضعيتي داريد، بنابراين اينکه با چه روحيه‌اي از خواب بيدار شويد در روند کاري شما تاثير چشمگيري دارد.

به گزارش شفا آنلاين،جلوي بعضي صداهاي ناخواسته که تحت‌کنترل شما نيستند را نمي‌شود گرفت اما اينکه زنگ تلفن‌همراهتان را طوري تنظيم کنيد که با يک موزيک آرام و نشاط‌آور صبحگاهي بيدار شويد کاملا تحت ‌اختيار و اراده شماست. موزيک‌هاي بيدارباش صبح که اعصاب شما را به هم مي‌ريزند اولين اشتباه صبحگاهي شما هستند.


علاوه بر اين، ساعتتان را براي 2 بار کوک نکنيد. در همان بار اول که صداي بيدارباش صبحگاهي را شنيديد از خواب بيدار شويد. اشتباه دوم انجام پرشتاب و همراه با استرس کارهاي روزانه صبحگاهي مثل مسواک کردن، دوش گرفتن، صبحانه خوردن و کنترل کارهاي روزانه‌تان است. يک ربع زودتر بيدار شويد تا با آرامش به فعاليت‌هاي روزانه و جاري‌تان بپردازيد. با اين کار با آرامش بيشتري سر کار حاضر خواهيد شد.

خوردن يک صبحانه با فراغ خاطر چنان انرژي و آرامشي به شما خواهد داد که کل روز را با قدرت به شب خواهيد رساند. از اين 2 اشتباه که برايتان نام برديم جدا دوري کنيد تا نتايج شگفت‌انگيز آن را از نزديک تجربه کنيد.



زندگی مثبت




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: