کد خبر: ۵۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 23
شفا آنلاين:اجتماعی>فرهنگی-نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات معیشتی معلمان اراده و توجه جدی دولت را می‌طلبد.

به گزارش شفا آنلاين،سیداحسن علوی اظهار کرد: رسیدگی به مسایل و مشکلات معلمان اهتمام جدی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و همه نمایندگان پیگیر حل این مسئله هستند.

وی افزود: حل مشکلات معیشتی معلمان نیازمند نظام هماهنگی است و معلمان نیز باید مانند دیگر کارمندان دولتی آهنگ افزایش حقوق داشته باشند.

علوی با اشاره به این‌که «توسعه و پیشرفت کشور در سایه‌ی عملکرد آموزش و پرورش محقق می‌شود» عنوان کرد:‌ جای تاسف دارد که می‌بینیم به این نهاد بزرگ توجهی نمی‌شود و متاسفانه دولت نسبت به آن بی توجه است.

وی تصریح کرد: خانواده آموزش و پرورش بسیار وسیع است و معلمان مسئولیت بی‌نهایت سنگینی را برعهده دارند به همین جهت حل مشکلات معیشتی معلمان اراده و توجه جدی دولت را می‌طلبد.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت باید تدبیر اساسی برای این کار بیندیشد و مطالبات و خواسته‌های آنها را پیگیری کند.

وی تاکید کرد: به اعتقاد بنده اگر دولت از صندوق توسعه ملی نیز بخواهد، باید قرض کند و آن را انجام دهد زیرا در غیر این صورت موجب عدم انگیزه خواهد شد و این مسئله به شدت به نظام آموزشی کشور خسارت وارد می‌کند.

علوی در پایان با اشاره به این‌که «بی‌انگیزگی معلمان به نظام آموزشی ضربه وارد می‌کند» خاطرنشان کرد:‌ دولت برای توسعه پایدار و پویاتر کشور باید به آموزش و پرورش توجه اساسی کند و حل مشکلات معلمان را در اولویت کار خود قرار دهد.



ایسنا




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: