کد خبر: ۵۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 15
شفاآنلاین :برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه ـ 27 فروردين ماه، به اين پرسش كه آيا من نشخوار فكري دارم؟ پاسخ مي دهد.
به گزارش شفاآنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، افکار نگران کننده و نشخوارهای فکری به شدت در زندگی روزانه ما تداخل دارد. بدین معنا که در فکری گیر می کنیم و سپس مکرراً با ترس هایی مشابه مواجه می گردیم تا هنگامی که فریاد می زنیم: بس است!
برنامه «سایبان آرامش» روز پنجشنبه با حضور دكتر ابراهيمي مقدم، روان شناس و موضوع بررسي نشخوارفكري وراههاي جلوگيري از آن از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.
گفتنی است؛ «سایبان آرامش» كاری از گروه سلامت روان شبکه رادیویی سلامت است كه از شنبه تا پنجشنبه ساعت 13:20 به مدت 40 دقیقه از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
نقش محیط زیست بر سلامت روی موج تندرستی
برنامه رادیویی «عصرتون سلامت» شبكه راديويي سلامت، پنجشنبه ـ 27 فروردين ماه، با موضوع « نقش محیط زیست بر سلامت» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، موضوع سلامت انسان از دیر باز مورد توجه و اهمیت خاص قرار داشته و رعایت بهداشت امری ضروری و انکار ناپذیر در همه زمان‌ها و جوامع بوده است. در این میان، برخی اعتقاد دارند که رعایت بهداشت فردی و خانوادگی ضامن سلامت انسان هاست؛ اما برخی دیگر معتقدند که علاوه بر موارد فوق حفاظت از محیط زیست در محدوده شهر، روستا و حتی فراتر از مرزهای بین‌المللی است که می‌تواند ضامن سلامت انسان‌ها باشد.
برنامه «عصرتون سلامت» کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت است که روز پنجشنبه با حضور مهندس جوکار، کارشناس محیط زیست از ساعت 17 به مدت 100 دقیقه موضوع نقش محیط زیست بر سلامت را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
يادآور مي شود، برنامه رادیویی «عصرتون سلامت» پنجشنبه هر هفته با حضور کارشناسان مذهبی، روان شناسان و بخش های متعددی چون لطیفه، گزارش، موسیقی و مصاحبه از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
كاهش خشونت خانگي  به روايت راديو سلامت
شبکه راديويي سلامت، پنجشنبه ـ 27 فروردين ماه، در برنامه «فرداي بهتر» به موضوع «كاهش خشونت خانگي با اعمال قانون يا تغيير نگرش» اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومي شبکه راديويي سلامت، خشونت خانگی پدیده ای جهانی است که کشورهای مختلف راهکارهای متفاوتی برای کاهش ان در پیش گرفته اند. در بسیاری از کشورها برای کاهش خشونت علیه زنان تصویب کردند.
برنامه «فرداي بهتر» كاري از گروه سلامت جسم و پيشگيري اين شبكه راديويي، پنجشنبه از صداي دانش، نشاط و آرامش پخش خواهد شد؛ در اين برنامه با حضور دكتر عارفه مدني كرماني، حقوقدان، دكتر محمد آذين، دكتري حقوق خصوصي و دكتر فرهاد اقطار، رئيس جمعيت داوطلبان سازمان بهزيستي موضوع كاهش خشونت خانگي با اعمال قانون يا تغيير نگرش به مدت 50 بحث و بررسي مي‌شود.
يادآور مي شود، برنامه «فرداي بهتر» روزهاي پنج‌شنبه هر هفته از ساعت 20 بر روي موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز پخش مي‌شود.
ارتباطات اجتماعی در کوچه سلامت، پلاک 102
برنامه «کوچه سلامت، پلاک 102» شبكه رادیويي سلامت، جمعه ـ 28 فرودين ماه، به این سوال که شما چقدر و چطور به حرف دیگران گوش می کنید؟  پاسخ می دهد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، تمام انواع ارتباطات ما، تحت تأثیر توانایی یا عدم توانایی ما در برقراری معاشرت مناسب است. در زندگی کاری، عاطفی، یا رابطه با دوستان و خانواده، پرورش برقراری ارتباط خوب به ما کمک می کند که تفاوت ها را حل و فصل نماییم، اعتماد متقابل و احترام را ترویج می دهد و استعداد خلاقیت را شکوفا می سازد.
  برنامه «کوچه سلامت، پلاک 102» کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که روز جمعه از ساعت 10:30 به مدت 90 دقیقه، موضوع  ارتباطات اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد که دکتر حسني، استاد دانشگاه به این سوال كه  شما چقدر و چطور به حرف دیگران گوش می کنید؟ پاسخ می دهد.
این برنامه از بخش های چون دکه سلامت، کوچه فرعی، گلبرگ، بفرمایید خوش آمدید و موزیک زنده تشکیل شده است.
گفتني است، شنونده ها می توانند برنامه های شبکه رادیویی سلامت را روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز بشنوند.
پیشگیری از حساسیت های بهاري در «بفرمایید سیب»
برنامه «بفرمایید سیب» رادیو سلامت، جمعه ـ 28 فرودين ماه، با موضوع «خود مراقبتی در فصل بهار» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، در فصل بهار، میلیون ها نفر دنبال راه چاره ای برای رهایی از آلرژی و علائم آن یعنی عطسه، آب ریزش بینی و چشم، سوزش چشم ها، خارش و احتقان ریه ها هستند. همه این علائم در اثر واکنش شدید سیستم ایمنی بدن به مواد آلرژی زا مثل گرده گل ها و گیاهان به وجود می آیند.
برنامه عصرگاهي «بفرمایید سیب» کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت یک مجله کاملاً تفریحی و سرگرم کننده با محوریت سلامت است که هر هفته به یکی از موضوعات حوزه سلامت می پردازد.
این برنامه جمعه، با حضور دکتر ساسان توانا، فوق تخصص آسم و آلرژی به موضوع پیشگیری از آلرژیها و حساسیتهای فصل بهار می پردازد. ارتقای آگاهی مخاطبان در حوزه سلامت و در راستای ایجاد نشاط و امید بخشی به مخاطبان هدف اصلی برنامه «بفرمایید سیب» است.
این برنامه شامل بخش های متنوعی همچون میکروفن مخفی، کمی حواستان را جمع کنید، گزارش، قصه های مداد رنگی، لیلی و مجنون، هنر آزاد و سیب نقره ای بوده و از ساعت 16:30 به مدت 120 دقیقه از شبکه رادیویی سلامت پخش می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: