کد خبر: ۵۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 10
شفا آنلاین:تاتو یا همان خا لکوبی در یکی از کشورهای اروپایی به معضلی جدی تبدیل شده چون افراد پس از طی مدتی از تاتوهای خود خسته شده و خواهان پاک کردن آن می شوند.
به گزارش شفا آنلاین ، مقامات دولتی درحوزه پزشکی در کشور انگلستان از اختصاص بودجه 330 هزار پوندی برای پاک کردن تاتو و انواع خالکوبی از بدن مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها ابراز تأسف کرده‌اند و اعلام کرده‌اند در شرایطی که بیمارستان‌های این کشور با مشکلات مالی عدیده‌ای مواجه هستند این هزینه بی جا بسیار غیر طبیعی است.

گفتنی است، از سال 2010 تا به حال بیش از 2 هزار نفر در بیمارستان‌های تحت خدمات درمانی و بیمه کشور انگلستان خالکوبی‌های خود را پاک کرده‌اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، هزینه پاک کردن خالکوبی با لیزر بسیار بالاست . این پاک کردن خالکوبی تحت پوشش بیمه مالیات دهندگان در کشور انگلستان است و مخالفان آن ادعا کرده‌اند که علاقه به ایجاد طرح‌های هنری بر سطح پوست و آنگاه پاک کردن آنها نباید تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.

بسیاری از افراد در نتیجه انجام تاتو بویژه در مکان های آلوده دچار انواع بیماری‌ها ، حساسیت های پوستی و انواع عفونت ها شده‌اند.

پرتوهای لیزر از طریق شکستن ذرات رنگ موجود در جوهر می‌تواند سبب وارد شدن آنها به جریان خون و دفع از طریق کبد و یا دستگاه گوارش شود.
برچسب ها: پزشکی ، انگلستان ، تاتو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: