کد خبر: ۵۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 09
شفا آنلاین:دکتر محمد آقاجانی گفت: طرح تحول نظام سلامت در ایام نوروز امسال با عنوان طرح ویژه نوروزی وزارت بهداشت در روزهای مختلف پیگیری می‌شد.
به گزارش شفا آنلاین-دکتر محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان  گزارشی از خدمات نوروزی وزارت بهداشت داد و افزود: بخش عمده خدمات ویژه نوروزی وزارت بهداشت،‌ حضور متخصصین مقیم در تمامی بیمارستان‌های بالای 64 تخت خواب بود که در ایام تعطیلات حضور داشتند، ضمن اینکه سایر برنامه‌های طرح تحول همچون بحث تامین تجهیزات پزشکی و دارو، تداوم کاهش پرداخت از جیب مردم هم ادامه داشت. 

آقاجانی به اقدام جدید وزارت بهداشت در حوزه ارائه خدمات درمانی اشاره کرد و گفت: امسال وزارت بهداشت و درمان، از بخش خصوصی و بخش عمومی غیر دولتی هم برای ارائه هرچه بهتر و کامل‌تر خدمات درمانی به مردم، تقاضای همراهی کرد. 

وی اضافه کرد: در بخش ارائه خدمات دندانپزشکی نیز در ایام نوروز، در شهرهای مختلف مراکز دندانپزشکی در حد پاسخگویی به نیازهای ضروری مراجعین،‌فعال بود. 

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: کلینیک های ویژه تخصصی وزارت بهداشت و درمان در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز نیز فعال بودند و به مردم خدمات لازم را ارائه می‌دادند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: