کد خبر: ۵۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 05
هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت برگزار می شود
شفاآنلاین-هفته سلامت یکم تا هفتم اردیبهشت ماه امسال با عنوان «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی برای ارتقای عادلانه سلامت» و شعار «ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره» برگزار می شود.
به گزارش شفا آنلاین،هفته سلامت سال 94 با شعار بهداشتی «ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره» از سه شنبه یکم تا دوشنبه هفتم اردیبهشت ماه امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بنا به این گزارش، اعطای نشان ایمنی و سلامت در روز سه شنبه یکم اردیبهشت ، پیاده روی همگانی در روز جمعه چهارم اردیبهشت، برگزاری همایش ملی سلامت در روز یکشنبه ششم اردیبهشت و برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی از طریق رسانه های گروهی، از مهمترین برنامه های هفته سلامت امسال است.





**روزشمار هفته سلامت:

هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه امسال به ترتیب با اسامی سلامت و ارتقای ایمنی غذا، سلامت و سبک زندگی ایرانی- اسلامی، عدالت در سلامت و ارتقای خدمات بهداشتی- درمانی ، سلامت، آموزش همگانی و خودمراقبتی ، سلامت و مشارکت های اجتماعی ، سیاست های کلی سلامت، همکاری بین بخشی و اقتصاد سلامت و توسعه سرمایه گذاری نامگذاری شده است.

این گزارش افزوده است، هفتم آوریل برابر با 18 فروردین ماه،روز جهانی بهداشت نام گرفته است و همه ساله برنامه هایی در گرامیداشت این روز در سراسر جهان برگزار می شود اما با توجه به اهمیت سلامتی در زندگی آحاد جامعه و نقشی که انسان سالم می تواند در شکل دهی جامعه سالم داشته باشد، تعیین زمان بیشتر از یک روز برای گرامی داشت برنامه های مرتبط با سلامت و تکریم فعالیت های دست اندرکاران عرصه بهداشت و درمان مورد توجه قرار گرفته است .

هفته سلامت همه ساله به منظور جلب مشارکت همکاری های بین بخشی و دستگاه های مرتبط با سلامت مردم، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت و تاکید بر اصلاح روش های زندگی برای تأمین سلامتی مردم و به ویژه با موضوع شعار سال ،جلب مشارکت مردم و همکاری عمومی در راستای توجه به نقش سلامت و پیش گیری برای داشتن جامعه ای سالم و برجسته سازی موفقیت ها و دستاوردهای حوزه سلامت و بیان چالش های موجود و انتظارات برگزار می شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مقداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
1
2
دست شما درد نکه مطالب عالی بود
دختران آفتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
0
خیلی ممنون عالی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
0
0
خیلی ممنون
نفیسه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
0
ممنون...ولی من انشاشو میخواستم...ولی به هر حال دستتون درد نکنه....
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: