کد خبر: ۵۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 01
شفاآنلاین- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه برای دستیابی به بهداشت ایده آل، راه طولانی در پیش است، گفت:برای تحقق اهداف نظام جامع سلامت، استوارتر از گذشته گام بر می داریم.

به گزارش شفاآنلاین، سیدحسن هاشمی روز سه شنبه در بازدید از اردوهای جهادی و دیدار با کاروان های راهیان نور استان خوزستان در باغ موزه خرمشهر، گفت:دولت یازدهم در بخش خدماتی، شعار امسال را در راستای کمک به دولت و توجه دولت به مشکلات مردم قرار داده است.

وی افزود:وضعیت بهداشت و درمان کشور در حال ارتقاء است و باید برای تعالی آن، اقدام کرد.

هاشمی همچنین با تجلیل از رشادت های مردم و شهیدان در سال های حماسه به ویژه در خرمشهر، گفت: خرمشهر همچنان ایستاده است و عواملی همچون صفا، پاکی، صداقت و ایمان خمیرمایه ازخودگذشتگی است که نتیجه آن آزادگی خرمشهر بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سخنانش با یادآوری حضور خود در سالهای دفاع مقدس، اضافه کرد:ایران نیازمند پاکی و صفای باطن است که می تواند کشور را عزتمند کند و خیلی ها در کشور وجود دارند که صادقانه تلاش می کنند اما گمنام هستند و به برکت وجود آنها کشور عزتمند است.

وی همچنین راه اندازی اردوهای جهادی از سوی دانشجویان رشته های پزشکی به ویژه دندانپزشکی را حرکتی زیبا دانست و افزود: این اقدامات، باعث افتخار همگان است.

سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت یازدهم روز سه شنبه به منظور دیدار از روند اجرای طرح های این وزارتخانه در منطقه آزاد اروند و بازدید از اردوهای جهادی، وارد شهرستان های آبادان و خرمشهر شد.

نیروهای اردوهای جهادی از 20 اسفند ماه 93 به صورت خود جوش از دانشگاه ها و حوزه های علمیه مختلف کشور در حال ساخت و ساز در منطقه هستند.

20 گروه عمرانی در خرمشهر و 35 گروه در آبادان مشغول فعالیت هستند که در حوزه عمرانی 350 پروژه به اتمام رسانده اند و 300 پروژه دیگر در دست ساخت دارند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: