کد خبر: ۵۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - 2015March 31
شفاآنلاین_لوازم آرایش تقلبی بیشتر در کشورهای همسایه مانند سوریه، پاکستان، افغانستان و ترکیه ساخته می‌شوند.
به گزارش شفاآنلاین،همه روزه در صفحه، حوادث روزنامهها میتوانید خبری در مورد ریزش موی سر در اثر رنگ موی تقلبی، تخریب پوست در اثر مصرف کرم تقویت کننده غیربهداشتی، مسمومیت در اثر مواد غیرمجاز موجود در لوازم آرایشی و... بخوانید. به جرات میتوان گفت که از تمام مارکهای مرغوب، نوع تقلبی آن هم وارد کشور شده و با قیمتهای بسیار ارزانتر عرضه میشود.
 
برای نمونه، مارک کلینیک که جزو لوازم آرایشی قدیمی و معروف است و انواع محصولات آن از قیمتی تا 50 هزار تومان برخوردار است، نمونههای تقلبی آن با قیمت 5000 تومان به فروش میرسد.

 

این لوازم تقلبی بیشتر در کشورهای همسایه مانند سوریه، پاکستان، افغانستان و ترکیه ساخته میشوند. استقبال از این محصولات به علت قیمت ارزان آنهاست ولی باید دید آیا این ارزان بودن ارزش مخاطرات زیاد را دارد؟ کیفیت لوازم آرایشی ایرانی شاید نتواند با مارکهای معروف دنیا رقابت کند؛ اما اگر شما به دنبال اجناس قیمت مناسب با جنس مرغوب  هستید بهتر است از لوازم آرایش ایرانی که در ایران تولید شده، تحت نظارت وزارت بهداشت بوده و از ایمنی لازم برخوردارند، استفاده کنید.
 
پزشکان توصیه میکنند برای جلوگیری از حساسیت پوستی شدید و گسترده، هر بار که محصول آرایشی ـ بهداشتی جدیدی را خریداری کردید، قبل از آنکه به طور گسترده از آن بر روی سر و صورت خود استفاده کنید، مقدار اندکی از آن ـ به اندازه یک سکه ـ را روی بازوی خود بمالید. اگر تا 24 ساعت هیچگونه علائمی از حساسیت روی بازوی شما ایجاد نشد، شما میتوانید با خیال راحت از آن ماده آرایشی-بهداشتی استفاده کنید.
 
الودکتر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: