کد خبر: ۵۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۷ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 02
رئیس انجمن پزشکان متخصص داخلی کشور در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفاآنلاین :رئیس انجمن پزشکان متخصص داخلی کشور عملکرد وزارت بهداشت را تاکنون درمجموع مثبت دانست و گفت: در این مدت که دکتر هاشمی به عنوان وزیر بهداشت منصوب شد، نسبت به وزرای بهداشت سال های اخیر مثبت تر عمل کرده است.

دکتر ایرج خسرونیا در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: مسئولین وزارت بهداشت به ویژه وزیر مصمم است که مشکلات جامعه پزشکی، پرستاران،کادر پزشکی و مردم را حل کند.

وی ادامه داد: با اجرای طرح تحول سلامت مردم از وضع موجود راضی هستند

وی اظهار کرد: با افزایش تعرفه های برخی از گروه های پزشکی میزان رضایت هم افزایش یافته است.

خسرونیا اذعان کرد: از طرفی دیگر وزارت بهداشت در خصوص پیشگیری از بیماری ها هم فعالیت هایی کرده که با توجه به بودجه اش تقریبأ می توان گفت خوب بوده، اما متأسفانه در امر آموزش مقداری از بودجه اش صرف درمان و پیشگیری شد.

به گفته وی آموزش تقریبأ مانند سال های قبل بدون تفاوت باقی ماند و فکر می کنم که در برنامه سال های آینده وزارت بهداشت قرار دارد تا با پرداختن بیشتر به امر آموزش نیز پزشکان عمومی، دانشجویان و انترن ها بتوانند آموزش های لازم را طی نمایند.

خسرونیا درباره نقاط ضعف وزارت بهداشت به شفا آنلاین گفت: یکی از نقاط ضعف در امر آموزش و دیگری مقدار ناکافی بودجه برای همه جامعه پزشکی و پرستاری بود.

وی تأکید کرد: در تعرفه پزشکی برخی از پزشکان درآمدشان خوب شد اما متأسفانه برخی از گروه ها درآمدشان هم تغییری پیدا نکرد و قرار شده که در سال جدید ارزیابی شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: