کد خبر: ۵۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۸ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 02
دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران تأکید کرد: افراد دارای عفونت حاد در ناحیه صورت، نداشتن قوام و رنگ مناسب پوست، بیماری مزمن زمینه ای، افراد دچار بیماری های بدخیم و دیابت های کنترل نشده مناسب تزریق چربی صورت نیستند.

دکتر سید جواد امیری زاد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: البته دربیماران سرطانی بعد از خاتمه شیمی درمانی در صورتی که وضعیت عمومی بیمار پاسخ دهد تزریق چربی امکان پذیر است.

وی تأکید کرد: برای تزریق چربی در گونه ها تضمینی وجود ندارد که میزان درصد جذب چربی در هر دو گونه به یک اندازه باشد. زیرا می تواند عدم تقارن را در صورت ایجاد کند یا میزان چربی تزریق شده جذب در حدی باشد که میزان افزایش حجم کافی نباشد و حتی به جلسات بعدی تزریق چربی هم نیاز پیدا کند.

Image result for ‫تزریق چربی‬‎


فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی ادامه داد: برای افرادی که تمایل به برجسته سازی وسیع ناحیه گونه یا صورت دارند در صورت هایی که قبل از عمل تقارن دارند نتیجه مطلوب به صورت نسبی است. بنابراین تزریق چربی نیز توصیه نمی شود و استفاده از پروتزهای مناسب گونه راه بهتری است.

وی افزود: در صورت هایی که عدم تقارن قبل از عمل وجود دارد به ویژه به دنبال ضایعات،ضربه ها یا عفونت های قبلی که این عدم تقارن ایجاد شده باشد از بهترین روش های درمانی تزریق چربی است.

امیری زاد در خصوص بهترین طیف سنی تزریق چربی صورت اظهار کرد: در حقیقت بسته به نیازی که برای تزریق چربی وجود دارد، امکان دارد این جواب نیز متفاوت باشد.

وی بیان کرد: البته در یکی از بیماری هایی که قسمتی از بافت چربی صورت تحلیل می رود مناسب ترین زمان تزریق چربی در همان سن جوانی است.

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: همچنین یک بیماری که دچار تحلیل بافت چربی، پوست، عضلات و استخوان در صورت است مثل بیماری رومبرگ باید یک تا دو سال از توقف این بیماری گذشته باشد تا درمان های جایگزین آن حجم از دست رفته را با تزریق چربی بتوان شروع کرد.

به گفته وی ،تزریق چربی در صورت، محدودیت سنی خاصی ندارد اما میزان موفقیت به علت خاصیت عروق افراد جوان و پوست بهترشان هر چه سن جوان تر باشد میزان موفقیت تزریق چربی نیز بهتر و بیشتر است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: