کد خبر: ۵۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - 2015March 22
شفاآنلاین-درمان گلودرد با آلوئه ورا یکی از روش های درمان سریع گلودردهای چرکی در کشورهای شرق آسیا و کشورهای آفریقایی است که به عنوان یک روش موثر در درمان گلو درد شناخته شده است.
به گزارش شفا آنلاین،درمان گلودرد با آلوئه ورا برای رفع خلط و گلودرد چرکی در کشورهای خاور دور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. حال چگونه از آلوئه ورا برای درمان گلودرد استفاده کنید را می خوانید.

ژل آلوئه ورا را برای درمان های خانگی زیادی استفاده می کنند و اگر گیاه آن را در خانه دارید به راحتی می توانید آن را با برش دادن برگ های آلوئه ورا به دست آورید. در غیر این صورت ژل آلوئه ورا را می توانید از فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها یا به صورت آنلاین تهیه کنید.

مواد لازم

عصاره هاماملیسیک چهارم پیمانه

گلیسیرین خوراکی1 قاشق چایخوری

سرکه سیب1 قاشق غذاخوری

ژل آلوئه ورایک چهارم پیمانه


درمان گلودرد با آلوئه ورا

مواد را با هم مخلوط کنید و تکان دهید!

 

بعد از غرغره محلول و لذت از تسکین درد؛ محلول باقی مانده را در ظرفی کاملا در بسته به مدت 4 ماه بدون نیاز به یخچال نگهداری کنید.

 

برای کمک به کاهش گلودرد به طور منظم مایعات بنوشید. نوشیدن مایعات از خشک شدن گلو و سوزش آن جلوگیری می کند. به علاوه همراه با غرغره کردن آلوئه ورا، غذاهای آبکی و داغ بخورید و نوشیدنی های داغ مانند چای بنوشید.

 

نکات و هشدارها

آلوئه ورا به طور مؤثری باکتری ها، ویروس ها و قارچ هایی که در دهان زندگی می کنند را می کشد. به علاوه غرغره کردن آلوئه ورا سلامت لثه ها را افزایش می دهد و از بوی بد دهان جلوگیری می کند.

وقتی یک محصول آلوئه ورا می خرید، برچسب آن را چک کنید که حداقل 95% از کل آن از برگ آلوئه ورا تشکیل شده باشد. مقدار مواد افزودنی شیرین کننده و موادی که برای افزایش غلظت به آن اضافه می کنند -مانند صمغ زانتان- را چک کنید. اگر حداقل 80 درصد از محصول، از آلوئه ورا تشکیل نشده، مواد افزودنی، بیشتر از آلوئه ورا در آن وجود دارد.

غرغره کردن محلول آلوئه ورا می تواند فوری گلودرد تان را تسکین دهد و در صورت استفاده مکرر به صورت کلی سلامت و ایمنی بدن تان را افزایش دهد.

نمناک

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: