کد خبر: ۵۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 05
شفاآنلاین :در پی سانحه تصادف یک دستگاه آمبولانس در لاهیجان و فوت یک پرستاردر هنگام ماموریت، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی پیام تسلیتی صادر کرد.



وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

به گزارش شفاآنلاین، متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

نام پرستار زیبنده انسان‌های فرشته صفتی است که ایمان، دانش، تلاش و محبت‌شان، آرام‌بخش جسم و جان خسته بیماران است. کار در این حرفه که به رنگ عشق مزین شده، عاشقانی را می‌طلبد که نجات جان انسان‌ها سخن اول و آخر ایشان باشد. در این مسیر اما گاه، وقوع حادثه‌ای، غمی جانکاه بر روح یکایک ما می‌نشاند.

با خبر شدم در پی سانحه دلخراش تصادف و آتش سوزی یک دستگاه آمبولانس در شهر لاهیجان، پرستار جوان و متعهد «سرکار خانم معصومه دلاور رفیعی» دعوت حق را لبیک گفته و جان به جان آفرین تسلیم نموده است. حادثه‌ای که موجب شد فرشته‌ای از خیل سپیدپوشان عرصه سلامت کشور جدا شود و ما را در غم از دست دادن همکاری که عمر پربرکت و کوتاه خود را در راه تسکین آلام مردمان سرزمین‌مان گذراند، سوگوار گرداند.

در گذشت آن مرحومه را به خانواده محترم وی، همکاران شریف و زحمت‌کش ایشان و خانواده بزرگ پرستاری کشور، صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه پروردگار منان برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.

روحش شاد ویادش گرامی باد.

دکتر سید حسن هاشمی

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: