کد خبر: ۵۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 03
رییس شورای عالی نظام پرستاری:
شفاآنلاین-رئیس شورای عالی نظام پرستاری گفت: پرستاران در انتظار مصوبات جلسه شورای عالی بیمه گر در نیمه دوم اسفند ماه برگزار می‌شود هستند تا خدمات پرستاری تعرفه گذاری شود.
به گزارش شفاآنلاین،سید یعقوب جعفری تصریح کرد: در نیمه دوم اسفند ماه، جلسه شورای عالی بیمه در دفتر ریاست جمهوری بر پا می‌شود ریاست این شورا که بر عهده رئیس جمهور است با حضور 9 نفر اعضای شورای عالی بیمه برگزار می‌شود که بررسی و تعرفه گذاری خدمات پرستاری یکی از دستورات جلسه خواهد بود. 


وی گفت: 9 نفر اعضای اصلی جلسه شورای عالی بیمه عبارتند از وزیر بهداشت و درمان، وزیر رفاه،‌ وزیر اقتصاد، رئیس سازمان نظام پزشکی،‌ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی،‌ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی،‌ رئیس سازمان بیمه سلامت، رئیس سازمان بیمه تامین اجتماعی، رئیس سازمان بیمه نیروهای مسلح و رئیس کمیته امداد امام خمینی. همچنین از 4 سازمان بیمه‌گر دیگر هم دعوت به عمل می‌آید تا در جلسه شورای عالی بیمه حضور پیدا کنند. 


جعفری گفت: پرستاران در انتظار بر پایی این جلسه در نیمه دوم اسفند ماه هستند تا خدمات پرستاری تعرفه گذاری شود و امیدواریم با تعیین تعرفه برای بیش از 250 خدمت پرستاری، شاهد رضایتمندی بیشتری در بین جامعه پرستاری کشور باشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: