کد خبر: ۵۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - 2015February 27
شفا آنلاین:دومین همایش بین المللی مدیریت و اقتصاد دارو 30 اردیبهشت ماه 94 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی (ابوریحان) برگزار می شود.
به گزارش شفا آنلاین ، این همایش توسط انجمن علمی مدیریت و اقتصاد دارویی ایران با مشارکت دانشگاههای علوم پزشکی شهیدبهشتی و البرز، سازمان غذا و دارو، سازمان نظام پزشکی، فرهنگستان علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی و انجمن داروسازان ایران برگزار خواهد شد.

از محورهای مورد بحث در این همایش سه روزه می توان به مباحثی نظیر جایگاه دارو و تجهیزات پزشکی درطرح تحول نظام سلامت (راهبرد جدید وزارت بهداشت) ، سیاستگذاری دارویی ، تولید(SCM، بهره وری ، بازاریابی ) ، بیمه و سامانه های حمایتی در دارو ، تحقیقات و نوآوری در صنعت داروسازی و
تجهیزات پزشکی ، الگوی مصرف و نظام تجویز دارو ، مدیریت و اقتصاد داروخانه ها و نظام عرضه، جایگاه آموزش دامپزشکی و خدمات دامپزشکی در نظام سلامت اشاره کرد. همچنین همایش مذکور از امتیاز بازآموزی برای مشمولان آموزش مداوم برخوردار می باشد که گروههای هدف آن داروسازان، پزشکان، دندانپزشکان، دامپزشکان، متخصصان و کارشناسان امور مدیریتی اقتصادی و همه فعالان در حوزه دارو هستند.

لازم به ذکر است آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش 20 فروردین 1394 می باشد و علاقمندان می توانند برای ارایه مقاله و ثبت نام به وبد سایت انجمن با نشانی www.isppm.ir مراجعه کنند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: