کد خبر: ۵۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - 2015February 27
شفا آنلاین:سازمان نظام پزشکی در راستای تجلیل از پیشکسوتان گروه فیزیوتراپی طی مراسمی که امروز در سالن همایش این سازمان برگزار شد از دکتر محسن هاشمی پدر فیزیوتراپی ایران تقدیر و قدردانی نمود.
به گزارش شفا آنلاین-در مراسم تقدیر از پیشکسوتان فیزیوتراپی ایران به منظور گرامیداشت کارهای علمی دکتر محسن هاشمی بنیان گذار فیزیوتراپی ایران از سوی یک دانشگاه اروپایی دکترای افتخاری به وی اعطا گردید.

در این مراسم دکتر لاری پور سخنگوی سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه امروزه  نظام سلامت به سمت درمان های غیردارویی پیش می رود، اظهار داشت:  با مسن تر شدن جمعیت میزان شیوع بیماریهای عضلانی و اسکلتی در جامعه بیشتر است لذا در این میان نقش فیزیوتراپی بیش از پیش نمایان می شود.

وی با اشاره به اینکه جامعه فیزیوتراپی مطالبات برحقی دارد که باید محقق شود افزود: سازمان نظام پزشکی تلاش خود را انجام می دهد تا این جامعه فرهیخته که در ارائه خدمات درمانی به همه ابعاد روانی و جسمی بیماران توجه می کنند به مطالبات خود برسند.

در ادامه اين همايش رئيس انجمن بيهوشی ايران با بيان اينكه از طريق سايت شفا آنلاين توانستيم خواسته همكاران فيزيوتراپ را به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي منتقل كنيم، گفت: خوشبختانه اين كار مثبت اثر كرد و خوشحالم كه جمعيت 5 تا 6 هزار نفری انجمن فيزيوتراپی از اين مهم بهره لازم را مي برند.

دكتر محمد مهدی قيامت با ابراز خرسندی نسبت به تقدير از پيشكسوتان رشته فيزيوتراپي در تاريخ 7 اسفندماه، خاطرنشان كرد: اين افراد با توانمندی كه دارند، مي توانند اين حرفه را به پيش برده و خاستگاه حرفه اي شان را اعمال كنند. به عنوان مسئول 4 هزار و 500 نفر در انجمن بيهوشی ايران به خود می‌بالم كه در اين جمع هستم و در اين كار نمادين شركت مي كنم.  

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به دكتراي حرفه اي فيزيوتراپي كه يكي از دغدغه هاي اين جامعه بزرگ است، اظهار داشت: 80 كشور به تربيت دكتراي حرفه اي اقدام كرده اند. در ايران نيز اين مهم مصوب اما پس از پذيرش يك دوره از همكاران فيزيوتراپ، دوباره متوقف شد.

اين متخصص بيهوشي ادامه داد: بايد توقف دكتراي حرفه اي فيزيوتراپي به مقامات مسئول سلامت كشور منتقل شود و با توجه به جمعيت 5هزار نفري اين رشته كه همه  توانمند هستند، مي توانند به راحتي اين كار را به سرانجام برسانند.

وی با اشاره به وجود يك سيستم حقوقيی قوی در انجمن بيهوشی ايران تصريح كرد: زماني كه نتوانيم با منطق و مذاكره مسائل را حل وفصل كنيم، با كمك گرفتن از قانون حق خود را می‌گيريم و من فكر می‌كنم انجمن فيزيوتراپی هم بتواند از اين مسئله برای گرفتن حق اعضای خود نهايت استفاده را ببرد. آرزوی توفيق برای همه شما و پيشكسوتان شما را دارم.

در پايان اين مراسم با حضور جمعی از مسئولان انجمن فيزيتراپي ايران، رئيس انجمن بيهوشي ايران و اعضاي انجمن فيزيوتراپي، لوح تقديري به استاد هاشمي به علت سال ها خدمت صادقانه در انجمن فيزيتراپي به مناسبت پنجاهمين سالگرد تاسيس اين انجمن اعطا شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
0
0
درود بر دکتر قیامت
حمید روحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
0
0
Dpt حق مسلم هر فیزیوتراپیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
0
0
زنده باد فیزیوتراپی
پاینده باد پیسکسوتان زحمت کش ان
به امید تحقق دکترای حرفه ای فیزیوتراپی که نیاز سلامت ملت بزرگوار ماست
فيزيوتراپيست مصلح الدين اديب حسامي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
0
0
ضمن تشكر از همه عزيزاني كه اين مراسم با شكوه را اجرا كردند،به عنوان يك عضو كوچك از جامعه پزشكي كه همه هم و غم آن سلامت جامعه است، نظرم اين است كه فيزيوتراپي ظرفيت آن را دارد كه به سمت دكتري حرفه اي پيش برود.
به اميد جامعه اي سالمتر و پوياتر
طاهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
0
0
به امید اجرای دکترای حرفه ای فیزیوتراپی در ایران
فریبا
|
United States
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
0
0
درود بر دکتر قیامت امیدواریم این تفکر و پذیرش عمومیت پیدا کند تا بتوانیم در کشور خودمان تحصیل علم کرده و به هموطنان عزیزمان خدمت کنیم.
فرجود شکوهی
|
United States
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
0
0
جناب استاد دکتر قیامت ریاست معزز انجمن بیهوشی ایران

بدینوسیله مراتب سپاس خود و جامعه بزرگ فیزیوتراپی کشور را از حضورتان در جشن نکوداشت پیشکسوتان ما و همچنین کلام دقیق - شیوا و نافذ تان و ریزبینی دقیق و کارشناسانه شما درباره مشکلات حال حاضر جامعه فیزیوتراپی کشور اعلام میدارم .
یقین دارم با حمایت حضرتعالی و همکاران محترم در سایت وزین شفا آنلاین بزودی همکاران مان به اهداف عالیه خود که همانا ارایه خدمت صادقانه و با کیفیت به مردم شریف ایران است دست خواهند یافت .
با تشکر
فیزیوتراپیست دکتر فرجود شکوهی
رییس کمیسیون نظارت و ارزشیابی سازمان نظام پزشکی و نماینده جامعه بزرگ فیزیوتراپی کشور
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: