کد خبر: ۵۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 03
رئیس انجمن ایمپنتولوژی کشور در گفتگو با شفا آنلاین تاكيد كرد:
رئیس انجمن ایمپلنتولوژی کشور گفت :هزينه هاي درماني ایمپلنت گران است اما اين روش درماني لوکس نيست.به همين خاطر ضرورت دارد که بیمه ها در زمینه ایمپلنت به گونه ای اقدام کنند که عامه مردم به صورت نسبی قادر به استفاده ازمزاياي اين روش باشند.
دکتر ابوالحسن مسگرزاده در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: در واقع بیمه ها باید پس از ارزیابی های لازم، به مردم برای استفاده از این روش درمانی کمک کنند، حال آن که طبق يك اصل پزشکی، توصیه من به مردم در وهله اول پیشگیری است.

وی توصیه کرد: افراد درسنين مختلف همواره باید به شرایط و وضع دندان هايشان توجه کنند. ضمن این که تا حد امکان در حفظ آنها نیز کوشا باشند. به گونه ای که از رعایت بهداشت دندان ها با مراجعه مکرر به دندانپزشک و ترمیم دندان ها در مراحل اولیه قبل از پیشرفت بیماری های لثه نیز غافل نشوند.

Bildergebnis für ‫ايمپلنت‬‎

جراح دهان، فک و صورت در پاسخ به این که عوارض و تبعات ناشی از مراجعه به برخی افراد فاقد تجربه، مهارت و تخصص کافی در امر ایمپلنت چیست، بیان کرد: در هر کاری زمانی که فردی بدون برخورداری از تخصص کافی اقدامي را انجام دهد قدرمسلم مشكلاتي ایجاد خواهد شد.يعني یا درمان کامل انجام نمی شود یا درمان منجر به بروز برخی از عوارض خواهد شد که شاید از حالت اولیه هم بدتر باشد.

وی افزود: بنابراین بهتر است برای جلوگیری از بروز برخی از مشکلات ، ایمپلنت یا کاشت دندان نیز توسط یک جراح دهان، فک و صورت دارای مهارت و تجربه کافی انجام شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: