کد خبر: ۵۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 16
شفاآنلاین-معاون درمان وزیر بهداشت از برگزاری طرح توانمند سازی روسا و مدیران بیمارستان های دانشکده و دانشگاه های علوم پزشکی کشور با هدف ارزیابی دانش و مهارت مدیران بیمارستان ها خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،محمد آقاجانی افزود:تحلیل و آنالیز عملکردی افراد وطراحی نظام و برنامه آموزشی به منظور ارتقای عملکرد مدیران از طریق تغییر در نگرش و افزایش دانش و مهارت آنان از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: در فاز اول این برنامه 50 مدیر بیمارستان های تهران در شش نوبت طی یک روز گذشته در این آزمون های الکترونیکی شرکت کردند.

وی ادامه داد: اهداف ویژه برگزاری این دوره آشنایی مدیران با چالش های موجود در بیمارستان، بهبود وارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات بیمارستان با توسعه توانمندی های علمی،آموزشی و اجرایی مدیران در بیمارستان، اداره کارآمد و اثر بخش واحدها ومراکز بهداشتی و درمانی ، بالا بردن سطح مهارتی و دانش مدیران دربهره گیری بهینه از منابع محدود حال و آینده و بالاتر بردن میزان رضایتمندی ذینفعان و مردم عزیزمان، است.

معاون وزیر بهداشت گفت: آزمون حاضر بر اساس سناریو های احتمالی از میان بانک سوال 500 سوالی بصورت هوشمند و اتوماتیک طرح و اجرا می شود و هر فردبه طور متوسط به 150 سوال در 120 دقیقه پاسخ می دهد.

آقاجانی افزود: سوالات بر مبنای شایستگی های عمومی و تخصصی مدیریت مبتنی بر حیطه شایستگی، وزن و اهمیت نسبی هر حیطه از شایستگی ها طراحی شده است و نیاز حرفه ای برای مدیران و روسای بیمارستان ها را تعیین سطح می کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: