کد خبر: ۵۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 16
محجوب :
شفاآنلاین-نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دنیای غرب باید بداند بازگشت به شرایط قبل از مذاکرات هسته ای امکان پذیر نیستٰ گفت: در حال حاضر زمان انعطاف و حسن نیت طرف مقابل در مذاکرات هسته ای برای دستیابی به توافق نهایی فرا رسیده است.
به گزارش شفا آنلاین،'علیرضا محجوب' درباره بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون مذاکرات هسته ای افزود: امیدواریم که در مذاکره با گروه 1+5 در انتهای مسیر باشیم.

وی ادامه داد: برای دستیابی به توافق نهایی نیاز به حسن نیت طرف های مذاکره کننده است که ما احساس می کنیم در یکسال گذشته آن ها تلاش نکرده اند شرایطی فراهم کنند که جمهوری اسلامی ایران به نیت آن ها شک نکند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آن ها سعی کردند با اعمال فشار و بازی های جدید فضایی راعلیه مذاکرات هسته ای تولید کنند.

محجوب افزود:خیلی سخت است که ما از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان انتظار داشته باشیم به رغم حسن نیت مقام معظم رهبری و رییس جمهوری و وزیر خارجه به زودی به نتیجه برسیم ولی همانطور که رییس جمهوری گفتند این مسیر برگشت ناپذیر است و دنیای غرب هم باید این را بداند که نمی توانند به نسخه های قبلی برگردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به طرف های مقابل در مذاکرات هسته ای توصیه می کنیم که حسن نیت و انعطاف نشان دهند و اجازه دهند مذاکرات به بهترین وجه به نتیجه برسد.

محجوب همچنین درباره انتقاد برخی گروه ها و افراد به تیم مذاکره کننده هسته ای نیز اظهارداشت: من با انتقاد همیشه موافق بودم چرا که لازمه پیشبرد و ابزار مذاکرات انتقادات است و نباید دایره منتقدین را محدود کنیم البته باید انتقادها کارشناسی باشد.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: