کد خبر: ۵۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 16
شفاآنلاین-کوهنوردان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پس از صعود به قله کلیمانجارو در تانزانیا و نصب پیام 'عشق به پیامبر صلح و رحمت' به 10 زبان زنده دنیا ترجمه شده به همراه پرچم مقدس جمهوری اسلامی و پرچم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بر فراز این قله روز یکشنبه وارد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شدند.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر فریور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در مراسم استقبال از این گروه، گفت: یکی از مهمترین دستاورد این صعود، نصب پیام 'عشق به پیامبر صلح و رحمت' به 10 زبان زنده دنیا بر فراز قله کلیمانجاور بود.

احمد صدیقی' دبیر گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بیان داشت: تیم پنج نفره کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان همزمان با یوم الله 22 بهمن با صعود بر بلندای کلیمانجارو پیام 'عشق به پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) را بر فراز این قله نصب کرد.ند



وی در ادامه گفت: این تیم با پیام عشق و ارادت به پیام آور صلح و دوستی حضرت محمد (ص) از پانزدهم تا بیست و پنجم بهمن به مدت 10 روز صعود خود را به قله کلیمانجارو با ارتفاع پنج هزار و 895 متر در کشور تانزانیا انجام داد.ند



احمد صدیقی افزود: قله کلیمانجارو، بلندترین کوه قاره آفریقا است و این کوه، آتش فشانی نیمه خاموش بوده و در مرز تانزانیا با کنیا قرار دارد. این کوه جزء قلل هفتگانه دنیا به شمار می رود و دربرگیرنده سه میدان یخی بزرگ است.



گفتنی است: در مراسم استقبال از کوهنوردان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان جمعی از مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان حضور داشتند.

لازم به ذکر است: گروه مذکور متشکل از احمد صدیقی، علی ذوالفقاری، علیرضا مصدق، دکتر مریم ذوالفقاری و مرضیهولایتی از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بود که سرپرستی برنامه با هیمالیانورد استان سمنان 'علیرضا محمدنژاد' و 'حسن خازن' مسئول فنی گروه بودند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: