کد خبر: ۵۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲:۴۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 10
شفاآنلاین-نرم افزارهای تبدیل فایل توانایی فشرده سازی فایل های بزرگ را داشته و اندازه و حجم آنها روی دیسک را کاهش می دهند. فشرده سازی فایل ها هنگامی که قصد دارید آنها را در اینترنت آپلود کنید اقدامی کارآمدتر محسوب می شود زیرا هرچه اندازه و حجم فایل کوچک‌تر باشد مدت زمان کمتری را نیز برای آپلود نیاز خواهد داشت.
به گزارش شفاآنلاین، برای کاهش اندازه و حجم فایل ها ابزارهای فشرده سازی مختلفی در دسترس هستند که با استفاده از آنها و کاهش اندازه می توانید فایل های خود را راحت‌تر برای دیگران ارسال کرده و یا در فضای ذخیره سازی ابری قرار دهید. با فشرده سازی فایل ها توسط این نرم افزارها هیچ گونه داده ای را از دست نخواهید داد. در ادامه برخی از بهترین نرم افزارهای فشرده سازی فایل برای ویندوز که با نسخه های مختلف این سیستم عامل شامل XP، ویستا، 7 و 8 قابل استفاده هستند را معرفی می کنیم.

نرم افزار KGB Archiver

نرم افزار KGB Archiver یکی از بهترین گزینه های موجود در ویندوز است. این نرم افزار امکان فشرده سازی بالای فایل ها را فراهم می کند و نرخ فشرده سازی نیز قابل توجه است. نرم افزار KGB Archiver دارای گزینه های فشرده سازی مختلفی است که به راحتی برای فایل های مختلف قابل استفاده هستند. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و با قابلیت استفاده راحت است. نرم افزار KGB Archiver در نسخه 64 بیتی نیز موجود است.

نرم افزار 7-Zip

نرم افزار 7-Zip یکی دیگر از گزینه های شناخته شده برای کاهش اندازه و حجم فایل های بزرگ در ویندوز است. کاربران بسیاری از این نرم افزار محبوب استفاده می کنند که ویژگی هایی مانند رمزنگاری گذرواژه را ارائه می کند تا سطح حفاظت از فایل ها را افزایش دهد. نرم افزار 7-Zip امکان فشرده سازی بالای فایل ها را فراهم کرده و تقریبا از تمامی فرمت های آرشیوی مانند RAR، TAR، ZIP و ... پشتیبانی می کند. رابط کاربری ساده استفاده آسان از این نرم افزار را امکان‌پذیر می کند. نسخه 64 بیتی نرم افزار 7-Zip نیز موجود است.

نرم افزار PeaZip

نرم افزار PeaZip یک گزینه منبع باز است که امکان فشرده سازی، تقسیم، و تبدیل فایل ها را به کاربر می دهد. این نرم افزار از بیش از 150 فرمت فایل آرشیوی پشتیبانی می کند. نرم افزار PeaZip امکان فشرده سازی سریع فایل ها را فراهم می کند. نسخه پرتابل یا قابل حمل بدون نیاز به نصب و نسخه 64 بیتی این نرم افزار نیز موجود هستند. نرم افزار PeaZip از رابط کاربری ساده سود می برد و رمزنگاری قدرتمند برای محافظت هرچه بیشتر از فایل های فشرده شده را ارائه می کند.

نرم افزار WinRAR

نرم افزار WinRAR یکی از قدیمی‌ترین و پر دانلودترین برنامه های فشرده سازی فایل محسوب می شود که امکان فشرده سازی و تقسیم فایل ها را به کاربر می دهد. نرم افزار WinRAR در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس است. همانند دیگر نرم افزارهای این فهرست، WinRAR نیز از رابط کاربری ساده با امکانات مختلف سود می برد. نسخه 64 بیتی این نرم افزار نیز موجود است.

نرم افزار Hamster ZIP Archiver

نرم افزار Hamster ZIP Archiver گزینه ای رایگان است که امکان فشرده سازی فایل ها تا دو برابر سریع‌تر نسبت به دیگر برنامه ها را فراهم می کند. این ابزار کارآمد از بسیاری فرمت های آرشیوی محبوب پشتیبانی می کند. ویژگی اصلی نرم افزار Hamster ZIP Archiver کاهش زمان بین فشرده سازی و استخراج از حالت فشرده است. این نرم افزار از رابط کاربری جذاب و منحصر به فردی سود می برد که کار با آن برای کاربران مختلف را تسهیل می کند.


عصرایران

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: